Att träna på gym



Jag och min tjejkompis var och tränade idag istället, efter att jag hade ätit havregrynsgröt till frukost.

Men jag var sjukt rädd när jag gick in. Jag pälsade på mig sjukt mycket kläder för att dom inte skulle se hur jag såg ut, ändå glodde hon i receptionen galet mycket. När vi sedan tränade hade jag ett linne på mig, och jösses vad folk glodde.

I min sjuka hjärna glodde dom för att jag är missformad och konstig - på riktigt var det nog inte så.

Ja ja, skönt var det i alla fall, fast jag hade gärna tränat mer cardio. Min tjejkompis ville köra mer muskelträning, vilket var fine for me.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Din logiska sida vet varför de glodde - du är mager. :/

2008-11-25 @ 17:06:28
URL: http://aestheticlythin.blogg.se/
Postat av: helena

Asså anna banana<3 ditt hjärta kan pajja. jag gymma lite innan jag kom in på mando o mitt hjärta kändes inte alls bra.

du får välja, antingen äta och träna eller inte träna ;)

PUSS

2008-11-25 @ 17:25:07
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: Louise

ALLA glor på varandra på gymmet! det som är så jobbigt, vill liksom inte att folk kollar på mig när jag pumpar som en tok ;P hehe..

2008-11-25 @ 17:36:41
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: C

aah elr hur vad alla glor på en, slutade med att jag inte gymmar längre utan nu väntar på att få ett eget löpband så man slipper alla blickar ^^

2008-11-25 @ 18:28:43
Postat av: Kim

Nu låter jag nog lite dum men vad tusan är Cardio?



<3 Kim

2008-11-25 @ 18:41:20
URL: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Kim: typ kondition/fettförbränning =)

2008-11-25 @ 18:48:59
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förmodligen var det inte inbillning att folk glodde...

2008-11-25 @ 19:54:11
Postat av: malin

Jag läser din blogg för första gången nu, vet inte vad jag ska säga..min syster har vi nyligen kommit på att hon spyr upp sin mat, och hon är inte speciellt förtjust i sin kropp. Jag är så glad att vi ändå vet det nu, nu när hon är normalt smal, och inte mager. Anyway, jag blir gråtfärdig av att läsa din blogg, hur kan du göra såhär mot dig själv? Du har uppnått din mål, en smal kropp, men är det snyggt? nej, för du har inte bara en smal kropp, du har en undernärd och mager kropp som inte är hälsosam för fem öre.Om du inte som jag, älskar att äta och lever för att äta, ät åtminstonde för att leva. Jag älskar min syster, och du är älskad, det är jag helt övertygad om, så inte bara för dig själv, utan för dem som älskar dig, ät, snälla.

2010-01-19 @ 03:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se