Mina favoriters skönhetsfavoriter



Caroline Winberg (bilden): Crealine H20 Ultra-mild non-rinse face and eye cleanser by Bioderma.

Gisele Bündchen: Aromessence rose d'orient från Decléor.

Angelina Jolie: Secret camouflage concealer från Laura Mercier.

Kate Moss: Rose day cream från Dr Hauschka.

Lindsay Lohan: Lip venom från Duwop.

Jessica Stam: Touche éclat från Yves Saint Laurent.

Mary - Kate Olsen: Cologne från Dior Homme.

Ashley Olsen: Mascara volume infini curl från Yves Saint Laurent.

Nicole Richie: Läppbalsam från Kiehl's.

Racheal Zoe: Spirulina hair sprat från Byron Williams/Bybyron.com

Vicoria Beckham: Eight hour cream skin protectent från Elizabeth Arden.

Keira Knightley: Inimitable mascara från Chanel.



Från senaste numret av Cosmopolitan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har ALLTID undrad vad DINA skönhetsprodukter är. Vilken parfym vilken mascara, vilken kräm, vilken foundation/puder m.m Kan du inte göra ett inlägg om det?

2008-11-21 @ 14:06:59
Postat av: frida

Jag bara undrar en sak. Du har gått på Mando eller hur? jag går där nu och jag vill bara mer än allt därifrån. Hur gjorde du för att få komma därifrån?Jag hittar lixom ingen utväg...

2008-11-21 @ 15:23:19
Postat av: The Truth about ANA



DOES THIS HAIRSPRAY MAKE ME LOOK FAT?

2008-11-22 @ 08:29:54
URL: http://hipbonesribcage.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se