DU! Tönten ifrån Mando?



Seriöst. Du, tönten ifrån Mando, som håller på och läser min blogg varje dag och kommenterar skitdumma grejer. Vadfan är det för fel på dig, din fegis?

Du skriver massa korkade grejer som du inte har en aning om. Och varför är du så feg för? Vågar du inte stå för vem du är?

Om du vill så kan jag be Helena eller någon att kolla vem du är, och så kommer jag dit och så kan vi "prata" igenom saken. Men du kanske är för feg för det? Du kan ju inte ens stå för vem du är, och skriva ditt namn.

Och du, om du inte tänker berätta vem du är, sluta kommentera. Det är jobbigt för mig som har spärrat Mandos IP - adress, för då kan inte Helenis Penis kommentera. Så fuck off.

Kommentarer
Postat av: a

orka anonyma ;S

2008-10-30 @ 14:16:22
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: Louise A

Varje gång jag läser din blogg känner jag igen mig, det är rätt sjukt ändå. Vet hur det känns. Just be happy att du inte bodde med boyfriend. Då är det riktigt tufft. Din älskling vill köpa chips och du kan inte riktigt säga nej. Thats a tuff one.

Stackarn har nu gått med på att bara äta onyttigt en dag i veckan!

Hur går det på Mando?

2008-10-30 @ 14:25:30
Postat av: Anonym

Stckare:(

2008-10-30 @ 15:38:11
Postat av: Sandra

Vad har hon skrivit för dumt?



Jag är på drottnings silvias barn-och ungdomssjukhus, anorexi/bulimi-mottagningen (tyvärr).

2008-10-30 @ 16:45:19
URL: http://famousgirlfriend.blogg.se/
Postat av: Helena

Kan inte du tell me va person skrev?

Nu blir jag galet nyfiken, skriv ALLT till mig haha äkta mig ska veta allt.

Ah ja fucking väder, jag kände mig som en blöt hundvalp typ fast utan svans o sånt typ.

Puss

2008-10-30 @ 17:20:24
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: anonym anonym anonym :)

Alla kan ju inte älska dig.. Mycket av det du skriver är så vansinnigt korkat.. Och vad är problemet med att var anonym? Det ska väl du fullkomligt skita i.. Det finns väl knappast någon "bloggmanual" som kräver ett namn..



Är du så jävla känslig, så granska dina kommentarer innan du publicerar dem. Du verkar ju ha en massa fritid nu när du varken har ett jobb eller studerar..

2008-10-30 @ 17:37:58
Postat av: Anonym

till anonym anonym anonym :)

Skit puckad kommentar. Hur kul är det att läsa en massa skit från folk? Och speciellt en person som har samma sjukdom som en själv? Och tycker du att det är så konstigt att hon inte jobbar eller studerar? Det är väll självklart att hon inte ska göra det fören hon fått ordning på sitt liv! Tänk innan du skriver!

2008-10-30 @ 20:33:13
Postat av: Go life

"anonym anonym anonym:(" stick och dra, du får för fan acceptera att INGEN vill ha dej här på bloggen och därför ska du inte hålla till här heller. palla DIG!

2008-10-30 @ 20:38:46
Postat av: Anonym

det är väl lättare för fegisar att jävlas på internet - det går ju inte att vara anonym IRL och säga elaka saker till alla möjliga. risken är nämligen att man får något uppkört så långt upp i arlset att det börjar kittla i halsen.

2008-10-30 @ 21:26:40
URL: http://blommaland.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är helt otroligt kul att läsa alla kommentarer...



Jag ASgarvar....

2008-10-30 @ 21:56:17
Postat av: Anonym

fast "annap" är ju med anonym så då ska ni väl inte säga nått om att anonyma kommenterar, ganska motsägelsefullt tycker jag

2008-10-31 @ 13:03:46
Postat av: Go life

Annap är inte elak som du anomnyma jävel, there's a difference. Daaah

2008-10-31 @ 18:27:57
Postat av: Anonym

Go life: jag är inte den anonyma som har skrivit elaka saker. jag är bara en annan anonym som tycker det är fånigt att anmärka på anonymiteten när alla verkar vara det här på bloggen. Och jo jag tycker nog annap skriver elaka saker ibland om hur hon äcklas av tjocka människor och att folk är helt besatta av matosv, nu har jag inte läst henens blogg på ett tag så hon kanske har blivit mer ödmjuk men förr märktes det tydligt att hon försökte trycka ner människor med normala kostvanar.

2008-11-01 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se