Levande bevis på att modeller är sönderretuscherade:



Vlada - är inte du välbetald supermodell?

Kommentarer
Postat av: Emma

Whoooa! Dom är människor och inte perfeka maskiner! Även fast det är svårt att tro ibland ..

2008-10-28 @ 22:54:02
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bara för att de är modeller så betyder det inte att dem inte har finnar, påsar under ögonen osv. Det är mänskligt... Orka whina.

2008-10-28 @ 23:14:38
URL: http://famousgirlfriend.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag fattar inte detta inlägget, jag tkr hon är assnygg på bilden. Det är ansiktsdragen som gör det, sen spelar lite påsar under ögonen ingen roll!

2008-10-28 @ 23:43:42
Postat av: Ilvic*

Det är så dom retuscherar deras kroppar också.

2008-10-29 @ 15:04:13
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vad är det för fel med den bilden.. ?

2008-11-08 @ 00:41:24
Postat av: Anonym

absolut inget fel med den bilden. Ska man inte vara välbetald för att man har lite glansig hy? Vad menar du med det här, ska du inte hylla människan i fråga men pissa på industrin? Kanske bara är jag som missuppfattar..

2008-11-08 @ 00:43:56
Postat av: Malin

Du är ju bara dum om du tror att alla modeller/kändisar är perfekta. Ingen blir sådär bra på bild, inte jämt. Du borde vakna och se att ingen är perfekt, ingen. Och vill du själv bli perfekt är du bara korkad. (Jag vill inte vara elak, men det är sanning)



Jag tror bara du är besatt av sånt som egentligen inte finns.



Alla har vi våra brister, även om man inte alltid ser dem. Det är inte mänskligt att vara "perfekt", men däremot är det mänskligt att vara mänsklig. Logiskt och bra.

2008-11-16 @ 03:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se