Promenad med Mary - Kate



Snyggve. Nu ska jag ut på promenad.

Kommentarer
Postat av: Josse

Alla ingredienser till sushi finns på en vanlig mataffär. För att göra rullar så behöver man noriblad, sushiris (eller annat klibbigt ris), risvinäger, och så fyllningen man vill ha i. Jag kör alltid på lax, avokado, gurka och omelett. Det är faktiskt inte alls svårt att göra det, bara någon visar hur man gör så är det lätt sedan :) Sen som tillbehör behöver man japansk soja, ev wasabi och inlagd ingefära. Men allt finns på asiatiska hyllan på mataffären :) Jag har till och med fått min sambo att äta sushi nu, det är såååå gott!



Har du funderat på nån annan behandling? Kanske passade inte mando dig? Jag har en bekant som gått på behandling i mora och hon har precis blivit "frisk", en helt annan gnista i ögonen, färg i ansiktet, skrattar osv. Det är så kul när man ser att en behandling ger resultat..

2008-10-19 @ 18:00:34
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Nobody.

Hon är dösnygg!

2008-10-19 @ 23:20:55
URL: http://mystory.bloggagratis.se
Postat av: Johi

Snyggve?



Vad är det som är så snyggt med det gristrynet?

2008-10-20 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se