Ansiktmask



Jag fick en fråga om vad jag använder för ansiktsmask. Just nu sitter jag med den här (bilden) från Rapsodine. Såhär beskrivs den:

"Rapsoljan är en ren naturprodukt och är helt obehandlad. Rapsoljan i Rapsodines produkter kommer från den fina höstrapsen som med den årslånga tillväxten ger rapsoljan dess goda egenskaper. Kallpressningen sker vid låg temperatur och det utvinns endast tre droppar olja i sekunden..


Kallpressad rapsolja är inte bara gott i matlagning och bra för hälsan. Oljan har dessutom visat sig fungera utmärkt för hud och hudvård. Rapsolja är en halvfet olja som absorberas snabbt. Den är mjukgörande, skyddande och mycket näringsrik.

Rapsolja har mycket goda effekter på torr och irriterad hud. Rapsolja innehåller mycket steroler vilken gör att den har bättre effekt och är nyttigare än exempelvis olivoljan. Inga produkter i Rapsodines serie är testade på djur.

Rapsodines produkter finns att köpa i välsorterade parfymerier, hudvårdssalonger, och hälsokostsbutiker samt på kedjan Life i hela Sverige."

Den är superskön, speciellt för mitt torra ansikte. Huden blir alldeles mjuk. Love it! Prova den.


Kommentarer
Postat av: Ronja

hej!

Jag har en fråga.. Jag har lagt märke till att personer i min omgivning, vänner alltså, ibland hoppar över måltider, och det är ju inte alltid så lätt att veta om de hoppar över måltiden för att de tycker illa om maträtten, är allergiska osv eller om det är för att de har någon form av ätstörning. Hur kan jag veta om de hoppar över maten för "fel" anledning och vad ska jag i så fall göra då?

2009-04-19 @ 22:34:07
Postat av: Emelie

Jag beundrar dig. Du är stark! Ha det riktigt bra. :)

2009-04-19 @ 22:48:42
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Mywaydown

den vill jag prova =) kolla in min nystartade blogg.. NÅGON SOM BEHÖVER EN PEPPKOMPIS?! Nu startar iaf min resa till en smal kropp =)

2009-04-19 @ 23:12:12
URL: http://mywaydown.webblogg.se/
Postat av: Erickah

Gillar din öppenhet på bloggen. Även om du är anonym så är det oerhört viktigt att informara framförallt tjejer i tonåren om anorexia! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker :) /Kram!

2009-04-20 @ 01:06:11
URL: http://tjejsnacket.blogspot.com
Postat av: Anonym

bra tips! den ska jag skaffa mig. '



skulle du inte kunna skriva om du mormor?

2009-04-20 @ 14:58:38
Postat av: Jag

Jag får också torr hud på vintern speciellt! tack för tipset!



Förresten måste jag säga att du verkar vara så himla stark... jag önskaratt jag va lika stark som dig! Puss Paris!

2009-04-20 @ 16:17:15
URL: http://haringen.se
Postat av: Fittanfes

Att ni bara orkar!!!!

Sluta blogga för i ******!



kolla på www.fittanfes.com

2009-04-20 @ 16:41:37
URL: http://fittanfes.com
Postat av: Emilie

Den lät nice :) måste prova den någon gång!



Spana gärna in min blogg ;)

2009-04-20 @ 16:46:26
URL: http://emmsan.blogg.se/
Postat av: Jenni

Åh, blev också sugen på att lägga en ansiktsmask nu! Har du provat hidrofrut från Bel Col? Den är helt underbar mot torr hy (:

2009-04-22 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se