Utdrag från min dagbok

30 juli/1 juli
24.00, midnatt
Måndag, natt till tisdag, sommarlov!

Kära dagbok,

tänk vad deprimerad jag har varit det här året. Så mycket nya intryck, nya människor, platser. Det blev nog för mycket för mig, tror jag. Alla i sjuan var så mycket tuffare.

... jag kan säga en sak säkert - jag pallade inte trycket. Bröt ihop. Men nu känner jag mig laddad igen. Allt jag behövde var lite tid. I'm ready for school - I'm gonna be the best. Det här kommer att bli det bästa året någonsin! Aight?!"


Så blev det nu inte riktigt... Det var här allt började. Jag blev populärast i skolan - men till vilket pris?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLA kan bli anoirektiker.. jag ville och jag blev det! Jag är en sann proana! Jag låtsas inte att jag tycker att maten gått bra när jag ätit massor, I min hjärna har det ju inte gått bra då! <br>

Jag började min karriär på den gröna sidan, fet och spydde! Tror du att du är bättre än en "proana"?



Jag kan inte riktigt förstå mig på dig för du är ju precis exakt likadan! Vad är skillnaden mellan dig och mig? I psykiatrin anser dom tydligen att just pro-ana är ett symptom på anorexi! För dom flesta anorektiker tycker nog inte att domn själva är sjuka!

Du tycker kanske jag är konstig.. men jag tycker du är konstig!

2009-04-04 @ 18:03:42
Postat av: Ewelina

känner igen mig i det där.

vad vinner man egentligen? :(

2009-04-05 @ 10:01:01
URL: http://meiomig.blogg.se/
Postat av: nina

Vad hände med din "berättelse". Du började ju skriva om hur allting började, sen slutade du bara.. tråkigt.

2009-04-05 @ 12:20:18
URL: http://ninamariashantika.blogspot.com
Postat av: pa

paris, du kan bli bra nu. jag vet att du är stark!

2009-04-05 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se