Det vackraste hos en människa



Jag tycker personligen att det vackraste som finns hos andra människor är att visa sig svag. Om en människa visar sig svag och kan stå för det framför mig blir jag oerhört imponerad. Jag tycker att det är skithäftigt.

Har ni inte tänkt på det? När en bloggare som i vanliga fall brukar vara ganska kall om sina egna känslor (host - KENZA - host) och sedan i ett inlägg INTE är det, då tycker alla att hon är fantastisk som skriver om sina känslor.

Men jag, som skriver om något som var tredje människa någon gång drabbas av (panikångest), får skit för det. Är inte det dubbelmoral, så vet jag inte vad som är.

Kommentarer
Postat av: Annie

Att vara anonym är ju en helt annan sak, vem som helst kan väl visa sig svag då. Tror inte du skulle skriva om de sakerna du gör om du inte varit anonym.

2009-12-19 @ 23:22:40
Postat av: Hanna Ö

Jag vill tipsa dig om min blogg då jag ser att du läst min bok "Varje dag har vi en liten tävling". En kamp mot ätstörningar!

http://kampvarjedag.blogspot.com/

2009-12-20 @ 00:54:50
Postat av: Isabella

Håller med, tycker att det är beundransvärt med folk som vågar visa sig svag/visa hur man mår.

2009-12-20 @ 02:36:36
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: LIENE

Jagatar dubbemoral:S det visar ju bara att vissa folks er väldigt ner på en annan, att någon får aldrig ha rätt osv.

Men du ska inte behöva ta emot skiten.

2009-12-20 @ 10:22:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

personerna du får skit av kan aldrig ha upplevt panikångest. Jag har inte berättat om min ångest för någon, och att du sätter ord på den gör att jag känner mig mindre ensam. Fortsätt med det du gör, för du gör det jävligt bra. Och du är vacker!

2009-12-20 @ 10:37:51
Postat av: Anonym

Haha, du gillar inte Kenza...? Det är bra! Dom flesta "storbloggarna" suger rent ut sagt.

2009-12-20 @ 11:18:56
Postat av: Anonym

Hur är en panikångestattack, och hur vet man om/när man har det? Kanske en dum fråga, eller nej det finns inga dumma frågor!

2009-12-20 @ 11:47:19
Postat av: bella

<3

2009-12-20 @ 11:50:29
URL: http://pappersdockan.blogg.se/
Postat av: S.

men du gnäller ju om det hela tiden. som om det vore synd om dig. (även om du säger att du inte tycker det är det. -.-)

skärpning

2009-12-20 @ 12:19:14
Postat av: Anonym

Håller med dig.

2009-12-20 @ 12:28:48
Postat av: Zelda

Gumman, det är inte det faktum att Du mår dåligt som är "fel". Som Du skriver kan vem som helst drabbas av... vad som helst !



Min åsikt är dock att Du gör "fel" i att rabbla upp hur Du svälter Dig Själv, skär och skadar Dig.



Du, som är en känslig själ själv, vet väl hur man påverkas av andras beteende och därför är det svårt för mig att förstå varför Du vill "uppmuntra" till ett destruktivt beteende, vilket Du gör, vare sig Du vill eller inte med inlägg som skyltar om det ovannämnda...



Happy thoughts,

Zelda.

2009-12-20 @ 12:46:20
Postat av: Emelie

Jantelagen you know...



Btw; vet inte om du känner till denna bloggen, men varenda gång jag läser den så VILL jag äta. Varje gång jag läst om ett hemskt livsöde, en hemsk historia om ätstörningar så går jag direkt till kylen efteråt och tar något att äta. Bara en frukt eller vad som helst!



http://www.2medusa.com/



Love

2009-12-20 @ 12:46:28
URL: http://adeeperlook.blogg.se/
Postat av: liss

varför är du alltid så negativt inställd mor just kenza?

2009-12-20 @ 15:15:11
Postat av: Mira

Du har verkligen agg mot Kenza du. :P Vad är det med henne som vi vanliga dödliga inte inser? Jag tycker hon verkar hur härlig som helst i bloggen...

2009-12-20 @ 18:10:11
Postat av: mikaela

you go girl

2009-12-20 @ 22:58:45
URL: http://girlystar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skillnaden på dig och miffona som kommenterar är att du är så jävla häftig och underbar, och dom är miffon. Och min hemkunskapslärare som säger att jag inte kan reflektera. Jag upplever panikångestattacker ofta, enda sen jag var elva. Puss på dig för att du gör varje dag lite ljusare <3

2009-12-21 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se