Jätten i spegeln



Kommer ni ihåg att jag beställde massa böcker? Är inne på "Jätten i spegeln" just nu. Det är en bra bok.


Jag blir förbannad när jag läser den, speciellt när jag läser om olika läkares uttalanden om anorexi. "Fel, fel, FEL!" skriker jag i mitt huvud. Eller när journalisten skriver något som är helt galet.

Jag blir så ledsen att jag gråter, speciellt när jag läser Melas egna ord. Ont gör det, i hela mig. Jag känner igen mig så himla mycket.

Jag blir glad, för den innehåller väldigt mycket fakta. Sådant gillar jag. Speciellt eftersom jag nu har fått svar på varför det gör så DJÄVULSKT ont i min mage efter varje gång jag har ätit: "magvärk är vanligt..." "...det kan även göra ont efter att man har ätit eftersom magen är ovan vid att ta emot föda." Bajsmage.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Du verkar vara en väldigt smart och omtänksam tjej. Du klarar att ta dig ur det här :)

2009-02-03 @ 21:55:02
URL: http://vagentilldromkroppen.blogg.se/
Postat av: P

Kanske också ska ta och beställa den? rekomendation?

Skriv mer och så ofta du kan, man får en närmare bild av dig då.. närmare kontakt.



gärna vad du gör om dagarna, tankarna kring mat, och vad du stoppar i dig.



kraaam på dig, och kämpa på!

2009-02-03 @ 22:01:29
Postat av: Emma

Jätten i spegeln är en skitbra bok.

Tyvärr är det dock såna böcker som blir till gör-det-självböcker oftast men hoppas att den hjälper desto fler!



Kul att du har hittat något du tycker om (keso that is) Kämpa på!

2009-02-04 @ 16:44:04
URL: http://cherryninja.blogg.se/
Postat av: Ingela

då kan man ju känna sig uppmuntrad av att man (jag) vet att Mela idag mår oerhört bra, är frisk från sin ÄS och lever ett hälsosamt och skönt liv=)

2009-02-04 @ 21:13:17
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: helena

baby, hon har skrivit ett kapitel i slutet av boken till dig som är sjuk. du måste läsa det, för det stämmer exakt även om man inte kan tro det när det är som värst.

love

2009-02-05 @ 10:51:14
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se