Pro - ana VS pro - fatty



Haha, hittade en rolig lista. Ni vet, det finns ju listor på pro - ana sajter som beskriver hur uuunderbart det är att vara smal. Här är en kille som skrivit en lista om varför man ska ha en TJOCK tjej:


"1. If you take the fat away from the fat girl, she'll be fucking smoking;you take the skinny from the skinny chick...she'll still look like an ugly ass horse.

2. You might not be able to pick her up, but she can PICK you up.

3. No more blankets.

4. Larger mouth capacity.

5. She'll let you eat beef--she'll probably eat most of it.

6. This is cliche, but "more cushion for the pushin".

7. She's probably an emotional wreck, so if you show her the least bit attention, she'll be at your beck and call.

8. Bear hugs.

9. Let me repeat, larger mouth capacity.

10. Economy size. More is Better. Bigger is better."

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilken jävla tönt..otroligt vidrigt.



hahaha, roligt och läsa sånt där.

Dom är ju fan misslyckade i allt.

2009-02-08 @ 00:08:17
URL: http://sweetthin.bloggagratis.se
Postat av: c

Tänket bara säga tack för en underbar blogg och tack för att du räddar mej, fast du inte känner mej och förmodligen aldrig kommer att träffa mej. Började läsa din blogg i hopp om att hitta.. nånting som kunde hjälpa mej och pusha mej att fortare kunna gå ner i vikt. Jag vill vara så där smal så benen sticker ut och det jag allra helst vill/ville är att vara smalast och vackrast. När jag läser hur du har det och känner hur jag själv känner under dom perioderna så har jag kanske börjat förstå att det bärsta sättet att må bra kanske inte är att svälta sig själv och att ständigt ha dåligt samvete. Trodde jag skulle få bättre självförtroende när jag gick ner massa i vikt men det vart bara sämre, och jag levede för dom gånger jag fick höra att jag var smal och benig. Du fick/får mej att se allt på ett annat sätt , Tack

kramar C

2009-02-08 @ 00:39:57
Postat av: Nicole

hahaha XD

2009-02-08 @ 01:46:02
URL: http://lifeofnicole.blogg.se/
Postat av: NiNa

hihi roligt=)=)

2009-02-08 @ 02:30:09
URL: http://rrockygirl.se
Postat av: Maja

Hej!

Jag älskar din blogg, det är otroligt modigt av dig att skriva om ditt liv med anorexin inför alla som faktiskt följer bloggen. Jag antar att du får en hel del elaka kommentarer och att du i verkligheten får många dömande blickar, därför tkr jag att du är stark! Jag hoppas att du en dag lämnar anorexin bakom dig trots dagens ideal och jag tror på att du klarar av det!

Jag vet hur hård pressen är på att gå ner i vikt och bli smalare men du måste se bortom det, det finns så mkt mer och du är alltid vacker.

Du duger, sluta aldrig tro på det.

2009-02-08 @ 02:32:56
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/
Postat av: L

haha fattar inte varför man skulle ha större mun för att man e tjock... ;p

2009-02-08 @ 12:20:37
Postat av: mg

Fan vad äckligt, vem vill ha en fet tjej?

2009-02-08 @ 13:54:24
URL: http://stayperfect.blogg.se/
Postat av: noname

Haha rolig lista:D

2009-05-09 @ 22:00:49
URL: http://[email protected]
Postat av: kobran

älskade hans tatto och lista!!

2010-12-16 @ 02:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se