Vanessa Hudgens är söt, Mischa Barton är tjock


Vanessa - snäll eller slampig?


Mischa - tjock eller snäll?


Har ni tänkt på en sak?

Man blir extremt påverkad av hur en känd persons mest kända rollkaraktär beter sig (vilken jobbig mening!). Mischa Barton tänker man sig som Marissa i O.C., lite mystisk, farlig, lättpåverkad, må - dåligt - beteende.

Vanessa Hudgens föreställer man sig är precis som hennes karaktär i High School Musical - söt, flirtig och alltid glad.

Och bara för att man tänker på dom på det sättet så föreställer man sig att dom är så i verkliga livet. Jag läste lite på en skvallersida nyss, och läste lite kommentarer. I Vanessas kommentarer stod det bara "låt henne vara, hon är söt även om hon är trött!", "Vanessa är alltid perfekt, ÄLSKAR HENNEEE <333333"

Och i Mischas kommentarer stod det: "Hahaha, ja, visst har hon blivit feeet!", "kolla celluliterna!"


Tänk om det är Mischa som är söt och trevlig och Vanessa som är en liten snål bitch? Det har vi ingen aning om. Men vi bryr oss inte, för vi tror ändå att vi känner dom.

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja det är sjukt vad folk kan skriva om kändisarna. Ingen vet hur dom är när man väl träffar eller känner dom. Kan vara helt tvärtemot vad man tror.

2009-02-16 @ 23:18:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Men.. Mischa är ju inte särskilt tjock. Det är inte bara tjocka som får celluliter utan det kommer av dålig blodcirkulation :)

Wow det lät bessiwissrigt, men det fastnade från ett avsnitt av The Tyra Banks show ;D

2009-02-17 @ 00:01:10
URL: http://skinnydream.devote.se
Postat av: Fat

Jag älskar din blogg...

2009-02-17 @ 00:38:01
URL: http://thinthinnerthinnest.bloggagratis.se
Postat av: Ava

Hejsan!

Jag försökte hitta någon mailadress till dig, fann dock ingen på bloggen. Det vore toppen om jag skulle kunna få din mail. Jag behöver nämligen din hjälp, och om du är intresserad av och hjälpa mig, maila mig en snabbis så kan jag berätta för dig :)

Mvh

Ava

2009-02-17 @ 00:39:31
Postat av: Paris

Tack Fat =) vad snäll du är! =)





Ava: maila [email protected] =)

2009-02-17 @ 00:49:20
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du har en poäng.. Vill bara säga att den där bilden på Mischa Barton men celluliterna är redigerad i photoshop..

2009-02-17 @ 08:53:11
Postat av: Hanna

En bild säger mer än 1000 ord, synd att kändisar har så stor påverkan på oss vanliga människor:(

anorexi är ett helvete

2009-02-17 @ 09:04:32
URL: http://hannakindeberg.blogg.se/
Postat av: kajsa

mischa är inte tjock. Men har inte dierkt världens hetaste lår.. :P

2009-02-17 @ 10:04:19
URL: http://tankarifokus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mischa ar ju abosolut inte tjock, men ja hon har celluliter. Som Cassandra sa innan, man behover inte va tjock for att fa celluliter. :P

2009-02-17 @ 10:27:31
Postat av: Anno

Celluliter har inget med fett att göra!

2009-02-17 @ 10:30:48
Postat av: Anna

Jag avgudar OC och Marissa Cooper, och jag tänker mig att Mischa är precis som Marissa. Hon är lite det också, iaf med tanke på droger, fylla och att hon dejtar badboys. Fast jag tycker Marissa klädde sig bättre ;) Haha. Hoppas du får en härlig dag :)

2009-02-17 @ 11:58:15
URL: http://annsopanso.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bilden är redigaread och celluliter har visst med fett att göra, det rent fett dom bildadts pga dålig blodcirkulation och att de lägger sig på på kvinnor lätare är för vår hudstruktur är korslagda medans männs är endast vertikala.

2009-02-17 @ 17:16:48
Postat av: Anonym

Oh jag blir jätte arg när folk kallar Mischa tjock, hon är ju JÄTTE smal!!...:S



älskar btw din blogg =)

2009-02-17 @ 19:46:57
Postat av: josefin

herregud. vem som helst ser att bilden är redigerad.

2009-02-17 @ 19:55:43
Postat av: Viva

Alltså visst att du har ätstörningar och sånt, och att det är intressant att veta hur ditt liv ser ut med dom, men ge FAN i att skriva ut saker som att "den och den" personen är TJOCK ! Vissa unga människor som är helt normalviktiga kanske får för sig att de är tjocka då. Håll för helvete för dig själv vem du tycker är tjock och inte ! Fan du är ju störd i huvudet !

2009-02-18 @ 12:30:49
URL: http://metrobloggen.se/Viva
Postat av: D i a n a - En fotoblogg

mischa ärinte tjock, dock rätt fula lår, men ja g misstänker att någon fuling redigerat dom bilderna, det känns inte som att en så stor som mischa skulle gå ut på stranden emd sånna lår, hahah xD va dum jag är men du fattar!

2009-02-18 @ 19:29:50
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se