Människor med krav



Jag gillar att läsa kommentarer. Det har typ blivit en grej hos mig, jag älskar att läsa även andras kommentarer på deras bloggar.

Det roligaste är när man läser om folk som har krav på bloggaren/bloggerskan. Typ: "hörru, Blondinbella, din layout är för tråkig/svår att läsa. Ändra den, tack".

För mig är det som att gå fram till kungen och säga att han inte passar i blåa kavajer, och att han måste tala högre när han pratar - totalt meningslöst och väldigt korkat.

Men fortsätt för all del med det, jag tycker att det är roligt att läsa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAha samma hobby som mig, asroligt att läsa kommentarer :D

2009-01-01 @ 21:05:08
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: blomblom

jag brukar säga till om färgerna/typsnittet gör en intressant blogg svårläst - man är ju där för att läsa, inte för att få epilepsi. om bloggen bara är grönjävligt ful brukar jag inte säga något för det kan ju finnas olika skäl till designen. färgblindhet eller autism till exempel.

2009-01-02 @ 19:34:43
URL: http://blommaland.blogspot.com
Postat av: Kim

Det beror på att du inte fattar vitsen av MDI/HCI. Seså spring och slå upp det.



Sen kan du sluta upp med att använda ordet BLOGGERSKOR för det finns inte. Vem sa att en bloggare per automatik var en man? Det är inget könsbundet ord.



Lägg din tid på rätt saker istället för att fundera på om du blir fet av en kanelbulle. Åk till Afrika och skaffa lite jävla perspektiv.

2009-01-04 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se