O.C. / Gossip Girl



Haha, tv - producenterna vet vad vi gillar att se på.
Serena är Marissa, Summer är Blair.


Två frågor från er:
1. Hur länge har du rökt?

Jag har rökt i ungefär sex år. Dom senaste två åren har jag rökt minst ett paket om dagen. Men nu är det slut med det. Jag har inte rökt på två, tre månader nu... för egentligen, vem vill vara gammal och rynkig som 30 - åring? Och dessutom lukta apröv. Inte jag i alla fall.

2. Hur gick det med modellandet?

Dom hörde ju av sig från min gamla modellagentur, men jag var för feg/har för dåligt självförtroende. Jag känner att jag måste bli starkare själv innan jag ska dras in i den där karusellen igen... orka MER ätstörningar. Men jag är bra sugen nu, så jag måste bli frisk snart. hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en till fråga som jag funderat på ett tag: ljuger du ofta för dina bloggläsare?

2009-01-04 @ 23:01:33
Postat av: Paris

Nej, varför skulle jag det? =) Jag är anonym, här är enda stället jag faktiskt KAN vara ärlig på.

2009-01-04 @ 23:16:46
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är det där Serena? guud vad hemsk hon ser ut haha

2009-01-04 @ 23:48:21
URL: http://nobraindoctor.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har inte fattat, heter du paris på riktigt eller är det ditt bloggnamn?

2009-01-05 @ 00:21:36
Postat av: Paris

Jag vill helst inte svara på frågor om min identitet =)

2009-01-05 @ 00:30:07
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det låter ju bra, då har du ju en chans. Hur lång är du och har du några bilder från förut?



puss!

2009-01-05 @ 10:02:55
Postat av: maria

med tanke på att det är samma snubbe som skapat oc och gossip girl är det inte speciellt chockerande att det är så mycket likheter mellan karaktärerna. han har inte speciellt mycket fantasi den där josh! ;)

2009-01-05 @ 16:59:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se