Min kropp

NEJ, nej, och återigen NEJ. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, jag tycker att det är äckligt att lägga upp bilder på min kropp.

Frågar ni Kenza om hon kan lägga upp bilder på sin kropp? Blondinbella? Inte? Men bara för att jag är anorektiker, så vill ni se min kropp.

Minst en gång om dagen får jag en kommentar som ber om detta. För det första så är det jävligt creepy att fråga efter det, för det andra så tycker jag att det är sjukt äckligt, så det kommer inte att hända. Sorry. End of discussion.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har aldrig frågat, tycker det känns väldigt konstigt att ställa en sådan fråga plus att jag är väldigt ointresserad. Däremot är det inte så konstigt att folk frågar då du skrev i ett inlägg för länge sen typ" funderar på om jag ska lägga ut en bild på min kropp, vet inte om jag vågar för någon kan känna igen den" eller något i den stilen så bli inte så arg;P

2009-05-06 @ 17:50:22
URL: http://matilduz.devote.se
Postat av: L

men hallå? har inte du sagt att du kanske kommer göra det med? bara inte ha med huvudet liksom? du har ju redan gjort det lite, men benen och allt?



Det folk vill är nog att se före-bilder och efter-bilder. För att se hur hårt du har kämpat dig uppåt igen. Få se hur stark du är. För det är du verkligen, tjejen.

2009-05-06 @ 18:19:04
Postat av: Pian

Hejsan!

Jag säger inte att jag tycker synd om dig eftersom du är sjuk men jag säger att jag önskar dig att må bättre för det är verkligen inte roligt att vara sjuk. Jag gör ett arbete om anorexia och jag har själv varit sjuk men jag får inte "intervjua" mig själv så om du orkar och ha lust att hjälpa mig, annonymt, så skulle jag verkligen uppskatta det. Arbetet ska bara jag och min lärare läsa och verkligen inga namn kommer att nämnas. Du kan kontakta mig, bara om känner att du vill, på [email protected] 0708291169 eller http://Ruweni.blogg.se

Jag hoppas verkligen du kommer ut ur det helvetet tjejen! Massa kramar till dig!

2009-05-06 @ 18:30:39
URL: http://ruweni.blogg.se/
Postat av: M

Att folk orkar..

Vf skull du lägga upp en bild på din kropp. Vi vet att du har anorexi att du är smal.. Varför se bild på det.

2009-05-06 @ 18:44:58
URL: http://controol.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

jävla sensatinshysteri hos folk :|

2009-05-06 @ 19:03:59
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Pania

Men då bloggar ju inte dom om sina kroppar heller..

2009-05-06 @ 19:14:11
URL: http://paniat.blogspot.com
Postat av: Fannie

Men Kenza och Bella vet vi ju redan hur de ser ut. De bifogar ju bilder på sig själva med jämna mellanrum. Sedan kretsar ju din blogg lite runt din kropp (även om du har sjukt mycket att säga om annat också) och det är klart man blir nyfiken. Men det är helt rätt tänkt! Låt inte några anonyma läsare kräva att du skall visa dig så offentligt. Det bestämmer du helt själv. Stå på dig Paris! Jag hejar på dig. <3

2009-05-06 @ 19:20:29
Postat av: Anonym

ända anledningen till det är att du är för tjock för att verkligen ha anorexia.

2009-05-06 @ 20:05:21
Postat av: Sara

Kenza och Blondinbella lägger ju upp bilder på sig själva utan att nån tjatar om det :) Men jag förstår vad du menar, folk vill väl sitta och gotta sig åt hur smal du är. Fräckt.

2009-05-06 @ 20:19:08
Postat av: ellen

de menar väl att eftersom du inte vill visa ditt ansikte så kanske de ändå vill se hur din kropp har blivit av anorexin, men fattar lungt att du inte vill det. skum fråga är va de är...

2009-05-06 @ 20:47:06
URL: http://ellissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror nog Kenza och Blondinbella fått förfrågningar om det också om de inte redan lagt upp mängder med bilder på sina kroppar. Det är väl ingen som menar nakenbilder?

2009-05-06 @ 21:27:40
Postat av: Sarah

Helt rätt, din blogg, din kropp, dina regler

2009-05-06 @ 21:50:02
Postat av: Linn

Fast... Kenza och Blondinbella visar ju upp sina kroppar utan att en frågar.

Det gör det inte mindre fel att folk tjatar på dig dock.

2009-05-06 @ 22:44:21
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: mini

Skit i prefersa tjejer, Prata mer om vad du har för schampo/balsam.. Du hade på 2 bilder här i bloggen som inte låg uppe länge bilder på när du var blond och du som brunett. Båda var jättefina! Vilket märke på hårprodukter? Kerastaste tycker jag om. Är alltid nojjig över att kanske tappat förmycket hår.

2009-05-07 @ 00:33:48
Postat av: lillis

BRa där! Du har ingen anledning att göra det.. andra som är sjuka kanske bara jämför sig då! :)

2009-05-07 @ 09:42:51
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: DPYKM

Gå in på min blogg och läs senaste inlägget! Haha, nej det är inget onödigt spam för fler besökare utan du borde läsa det. Känns som du behöver lite stöttande kommentarer (om det så hjälper minsta lilla plutte bit så blir jag glad:) )

2009-05-07 @ 12:42:57
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen frågar kenza och blondinbella för att dom verkligen ÄÄÄÄLSKAR sina kroppar och lägger upp bilder på dom hela tiden. usch.

2009-05-07 @ 17:53:21
Postat av: V

Knappast vill nån se din groteska kropp. Bra att du håller den till dig själv, dina revben och höfter som kastar starka skuggår på ditt magra kuvär i vilken du skriker.

2009-05-08 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se