Kommentarer och mail



Läste igenom kommentarerna nyss och såg att en del av er tagit illa upp för att jag inte hade godkänt kommentarer.

Jag får mellan 50 - 100 kommentarer om dagen, och jag läser ALLA. Ibland hinner jag dock inte godkänna dom direkt, utan läser dom bara.

Samma sak vad gällande mailen. Jag får varja dag minst 10 - 20 mail, och om jag skulle svara på alla så skulle jag bli sittande framför datorn dygnet runt... Men jag läser alla mail. Det gör jag.

Hoppas ni förstår och att ni har överseende med detta. Massa kramar till er<3

Kommentarer
Postat av: m

Jag "känner" dig från den gröna sidan... och du fastnade i mitt huvud eftersom vi hade liknande problem med maten! Kommer ihåg att du vägde närmare 70, spydde massor osv. Om det nu var du och det var sant vill säga!

Men till saken.. jag undrar om du bara "lyckades" bli smal bara sådär eller om du äter efe eller clen eller ngt? Sj gör jag det och det var så jag kom bort från mitt feta spyliv!

2009-09-13 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se