Award

Jag fick en award av fina Linn:

Det som ska göras när man får en award är:

* kopiera awarden från min blogg
* länka personen som du fått den av
* berätta sju saker om dig själv
* välj sju bloggar som du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Sju saker om mig:

1. Jag drömmer mardrömmar varje natt och vaknar kallsvettig.

2. Kärlek och sex är inte samma sak för mig.

3. Jag har fobi för valar. (Ja, det är sant.)

4. Jag är en fake - skrattare. När jag är själv skrattar jag aldrig högt. Brukar knappt le. Så om jag skriver "hahaha", så betyder det inte att jag skrattar.

5. Jag har gått på alla sporter man kan gå på: karate, innebandy, fotboll, pingis, badminton, balett, streetdance, osv.

6. Det elakaste man kan göra mot mig är att ljuga. Säg hellre sanningen, för den kan jag ta, men att ljuga om småsaker får mig att hata dig.

7. Jag har extremt svårt att lita på folk och har bara sagt det till två människor. Varav en av dom har svikit mig.


Sju bloggar jag vill ge en award:

Här har vi ett litet problem... jag hinner inte följa några bloggar. Kom med förslag!

Kommentarer
Postat av: Anorexi

Min? ;)

2010-02-08 @ 15:03:54
URL: http://sizedoublezero.blogspot.com/
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Vilken söt & trevlig idé att dela ut "awards" :) Bra jobb den som kom på det! Alltid trevligt att sprida lite extra uppskattan som ger andra glädje.

2010-02-08 @ 15:11:39
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du skropion? (stjärntecknet)

2010-02-08 @ 17:23:13
Postat av: Ri

Paris,



Tycker faktiskt att Anna på Vägen från 37 kg förtjänar en. Om jag hade en egen blogg skulle jag ge den till henne, verkar inte som hon fått någon ännu.



http://vagenfran37kg.wordpress.com/

2010-02-09 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se