Hot mama





Seriöst, kvinnan har fött BARN och ser ut så här. Hrmph.

Snacka om hot mama.




Kommentarer
Postat av: Mira

Alla kan se ut sådär...Det handlar bara om självdisciplin.

2010-01-20 @ 20:27:37
Postat av: Linn

Många går ner graviditetsvikt och mycket till när de ammar.



Vem är det förresten? ingen koll på kändisar

2010-01-20 @ 22:43:38
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: e

älskar alessandra ambrosio. finns ingen vackrare.

2010-01-21 @ 09:32:03
Postat av: Anonym

Verkligen snygg!

Postat av: cinnamon

Förlåt om jag använder dej som reklampelare men jag vet att du har många läsare. Jag bloggar också om kampen mot anorexin och jag tror att ju fler vi är som tar bort glamouren över självsvält desto fler läsare kan vi rädda!



Jag har nyss börjat blogga men det finns mycket skriv i fingrarna. Titta gärna in, kommentera, skriv vad du vill. Ibland behöver man sej en näsknäppare eller bekräftelse på att man går rätt väg när man väl gör de rätta valen..



LOVE / Cinnamon

2010-01-22 @ 13:36:12
URL: http://cinnamonjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se