Fyllehungrig?



Fick en kommentar och tänkte att det var en intressant grej, det här med fyllehunger.

Nej, jag blir inte fyllehungrig, men det beror mest på att jag äter ordentligt INNAN jag går ut och dricker. Jag ser alltid till att ha en stadig måltid i magen, så den är "förberedd".

Och, om det verkligen krisar (hata mig inte för det här...), så håller jag mig intill människor som jag inte vill äta framför.

En annan grej kan ju vara att jag dricker tills jag däckar, och därför inte har någon tid till fyllekäk.

Kommentarer
Postat av: I, X

Beundrar dig verkligen for det du gor, jag hade inte vagat blogga om mitt ana life.



Keep on doing the things u do cause with you i feel strong.

Din blogg ger mig stryrka att fortsatta mitt liv och forsoka komma in pa ratt spar, det ar lite svart efter 7 ar att forsoka igen, men du hjapler mig valdigt mycket med det du gor och darfor tackar jag sa otroligt mycket for det. TACK TACK TACK for att du finns<3



Wish u all the best i your life

2010-07-14 @ 08:10:44
Postat av: Susann

Tycker om att läsa din blogg men jag blir förvirrad när du lägger upp bilder för du lägger upp bilder på massa olika människor. Vilken av dem är du? oO

2010-07-14 @ 10:48:15
URL: http://susannim.blogg.se/
Postat av: LIENE

Men alkahol är ju också kalorier. t.o.m. mer än vanlig mat?

2010-07-15 @ 08:55:33
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Ayla ♥ Catpaw

Aj som fan, blir du inte helt sinnessjukt bakfull då? O.O

Själv blir jag illamående och hinner spy jag långt innan jag hinner däcka om jag dricker för mycket haha, tål inte så stora mängder alkohol. :(

2010-07-16 @ 04:43:46
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: helen

en stadig måltid? en sallad?



förlåt, men du verkar inte kunna äta en stadig måltid.

och du har sagt tidigare att om du dricker alkohol (kalorier) så äter du inte. alls.



confused.

2010-07-17 @ 13:57:24
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se