Jag är för i helvete INTE photoshoppad!!!



Nu är jag förbannad. Fått två kommentarer om att jag är Photoshoppad.


Jag har ingen aning om hur man gör sig själv smalare i PS!!! Och NEJ, min jävla bilder är inte photoshoppade.

Jag HAR inte ens PS på den här datorn. Jag har Paint, vilket nu säkert märkt om ni tittar på mina "fina" vita rutor i mina bilder.

Jag tar bilder med mobilkameran då jag inte äger en kamera just nu, och lägger in dom direkt via kabeln till datan och sen laddar jag upp dom här, alternativt att jag lägger in vita rutor för att dölja vissa detaljer.


Om jag KUNDE photoshoppa, tror ni inte att jag skulle lägga upp bilder på mig som mycket smalare? Jag är inte SÅ smal, och om jag kunde använda photoshop skulle jag ju göra mig själv anorexismal, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ladda upp en ny bild på dig själv ? :)

2010-07-03 @ 18:40:09
Postat av: Anotherana

Det här inlägget verkade vettigt först. Klart du inte photoshoppar dig, vem orkar göra det liksom. Men i slutet säger du "Jag är inte SÅ smal, och om jag kunde använda photoshop skulle jag ju göra mig själv anorexismal, eller hur?!" och det är bara oerhört korkat. Du VET att du är anorexismal, det måste du veta. Det känns som att du skriver sådär bara för att provocera.

2010-07-03 @ 19:00:20
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Elsa

Gaaah! Är inte den bilden typ tusen år gammal? Jag menar, när jag såg din blogg typ första gången (kan det vara 07 eller början av 08..). Det känns ju som evigheter sedan och folk är fortfarande dumma i huvudet och tror inte på att du skriver sanning! Folk har blivit förblindade av photoshop och kan inte tro att någon har så vacker kropp i verkligheten! IDIOTER!

2010-07-03 @ 23:37:57
URL: http://yourdownfall.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har så rätt! Bry dig inte om dem, Paris. Vi andra förstår att du är lite för smart för att sitta och fejka inför dina läsare.

2010-07-04 @ 11:16:43
Postat av: Anonym

Korkade människor,bry dig inte så mycket om dom,

vrf skulle du ljuga om det lixom?

2010-07-04 @ 11:18:29
Postat av: Anonym

håll tyst för fan. du är så smal. tyst du ger mig ångest din dumma unge.

2010-07-04 @ 18:54:32
Postat av: Anonym

lr, hur!man ser ju hur mycket du spänner dig på den där bilden!

2010-07-04 @ 21:53:46
Postat av: Anonym

Innan jag skriver något annat måste jag bara tacka för en underbar blogg, den hjälper många människor ska du veta! :)

Sen undrar jag, om du har några tips på vad man kan göra nätterna då man har lite småångest och inte kan sova? Orkar inte kolla på tv, orkar inte sitta vid datorn, orkar inte läsa, men måste ändå göra någonting för annars känns det så jäkla tomt. Haha vilken fjantig fråga ändå.. hoppas du förstår vad jag menar. ;) Kram!

2010-07-05 @ 00:24:29
Postat av: maria

Oavsett, man ser att du inte har photoshoppat dina bilder! trams

2010-07-05 @ 00:49:48
URL: http://tomtensrenar.blogg.se/
Postat av: Mimmi

det är rätt! man ska vara hårda mot dem hårda ;)

2010-07-05 @ 01:10:54
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: catrin

Vännen min!

Jag förstår att du blir upprörd över att folk här INTE tror på dig, det skulle jag också bli.

MEN!!

Att säga att du skulle göra dig anorexismal om du hade ps gör mig orolig...

Du är redan anorexismal på denna bild eller mer rätt ord är kanske anorexiMAGER!

om du skulle bli mindre än så kommer du knappast att leva.



Jag hade inte sagt något om du lagt upp en bild på en kropp som är mer lik min...för den är INTE mager!



Ta hand om dig gumman!

kram/c

2010-07-05 @ 08:49:15
URL: http://cate.webblogg.se/
Postat av: s

alltså,jag har alltid undrat vad du har för skumt på dig. Det ser ut att vara två bikiniöverdelar på varandra?

2010-07-05 @ 19:59:55
Postat av: Anonym

du är ju anorexismal!

2010-07-06 @ 00:11:55
URL: http://meandmyed.blogg.se/
Postat av: Candy

Men shit vad löjligt. Du ser inte alls photoshoppad ut. Däremot paintad på ansiktet. =P



Men du, du är visst sjukt smal. Det vet du väl ändå någonstans innerst inne?

2010-07-06 @ 02:00:29
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Sanna

Vad vill du med detta inlägg? Fiska efter bekräftelse att du är sjukt smal? Vill du höra sanningen...Du är så smal att det skriker anorexi och det värsta av allt är att det inte är något att eftersträva för det är så fult. Tacka vet jag sunda kroppar med lite kurvor. Jag vet att du är sjuk och jag har också varit det för många år sen och bara önskade att du kunde se hur du verkligen ser ut. /Sanna

2010-07-06 @ 13:49:00
Postat av: Anonym

DIN VIDRARIGA KOSSA, JAG SKULLE VILJA SPY ÖVER HELA DIG. TÖNT!!! HOPPAS ATT DU SVÄLTER DIG SJÄLV TILL DÖDS, SNART!

2010-07-08 @ 16:26:45
Postat av: U.

s: jag tror att det är en bikiniöverdel och sedan en klänning?

2010-07-09 @ 09:40:35
URL: http://nettelblad.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Här behövs det inget photoshop för att förstå hur otroligt tunn du är, så stå på dig. <3 du verkar vara en otroligt stark människa, ta med dig det och döda anorexin!

2010-07-09 @ 13:25:47
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Fan vad iriterad jag blir på människor ibland alltså. Fy Fan säger jag bara. hur fan kan man bara säga att man ps bilder? När man har Anorexi så är man SÅ där smal!

Det är förjävligt!

Fan!

Kram gumman <3

2010-07-09 @ 19:39:36
URL: http://www.Bilddagboken.se
Postat av: Johanna

Hur kan dom tro att du är photoshoppad? Dom vet nog inte riktigt vad anorexi är... Ta hand om dig gumman, inte för att jag känner dig men har haft en syster i liknande situation.

2010-08-05 @ 21:18:53
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: neexxia

beautiful,



jag vet att det sätter sig på huvudet direkt. snälla lyssna inte på idioter som provocerar dig att du skulle använt ps eller ifrågasätter bilder som du vågat lägga upp..



tycker att det är så hemskt att du är så ärlig o fin i dina svar. du behöver inte..



du är jättefin och det är din arm med, allt annat är skitsnack :@ vem som helst hade tyckt du var perfekt som förstod vad det handlar om

2010-09-24 @ 23:33:47
Postat av: hehejr

du ser inte pohtojklöh ut !! du har en fin form man ska vara stolt över sin vikt!!

2010-10-10 @ 19:37:26
Postat av: Wow!!!

...defensive much??

2010-12-12 @ 21:42:06
Postat av: lisa

Gud va ful!! Det där kan inte vara du ser ut som nån gammal tant xD hahahahah

2014-03-02 @ 17:21:47
Postat av: lisa

Gud va ful!! Det där kan inte vara du ser ut som nån gammal tant xD hahahahah

2014-03-02 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se