My Anal Ife?



Ha, ha, ha.

Så, nu har vi alla skrattat åt namnet. Nu är det min tur.


HA, HA, HA, era patetiska nollor. Skit kul. Det är ni som busringer till Ann Ahl också, och tycker att det är kul. Det är ni som tycker att kiss och bajs humor är kul, fortfarande.

Det är inte ens kul? Kan ni tragiska utsugare förklara vad "ife" är för något? Även den mest korkade fem - åring skulle ha förstått att "ife" inte är ett ord och lagt ihop det till "My Ana Life".

Nej, förlåt. Man måste kunna engelska för det. Okay, säg sju år.




Hur känns det att skratta åt Ann Ahl och My Anal ife och ligga på samma mentala nivå som en sju - åring?


Kommentarer
Postat av: Mimounah

glöm inte olivia nalen...

Postat av: Elsa

hahahaha. Jag kan inte hjälpa det. Det bara ÄR roligt :P (särskilt "mimounah"s kommertar :P)

2010-07-14 @ 13:15:59
URL: http://yourdownfall.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA XD Fan, har aldrig tänkt på det...Anal ife XD Haha, klockrent.(HAHA, don't tell me you got angry on that/those comment/comments for real xD? I så fall kanske du ska äta lite, man blir väldigt grinig på tom mage)

2010-07-14 @ 16:01:11
Postat av: elly

älskar dina svar-på-tal, så jävla klockrena! bra att du inte ta åt dig av elaka kommentarer!

2010-07-14 @ 17:43:42
Postat av: Anonym

jag skrattar faktiskt nu.. just för att människor kan tolka ord så jävla fel

2010-07-15 @ 14:14:26
Postat av: Anonym

det känns oerhört kul:):):)

2010-07-16 @ 09:52:19
Postat av: louise

men du, jag ahr tänkt på det varje gång jag gått in på din blogg i två år ungefär, och det är faktiskt kul, sätt in ett extra L bara... Lite Humor Paris!!! Inte ta sig på allvar när det inte är det.,.,,

Postat av: Nossie

hahaha xD klockrent svar på tal. Love u paris

2010-07-18 @ 01:51:35
URL: http://nossielife.blogg.se/
Postat av: anal.paris haha (L)

tänker alltid på det vilket gör att jag inte kan ta din blogg serisöt, sorry XD skrattar som fan nu..

2010-07-19 @ 12:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se