Babes (and dudes)



Hey guys!

Eftersom jag är så dålig på att svara på kommentarer och blogga tar jag upp lite frågor som har kommit senaste tiden.


rent spontant, modelljobb?
Har gjort det förut. Funderar på att börja igen. Vi får se hur jag gör, när jag startar något går jag all - in, jag gör alltid allting till 110%.

Okej, såhär är det.. jag slutar äta i perioder, och ibland även spyr jag upp maten. Men det håller bara i ca 1 vecka och sedan blir allt som vanligt igen, och håller i kanske 2-3 veckor och sedan börjar jag igen, och så går det runt. Vad är detta för något? Jag går ju inte ner i vikt (även om det är det jag är ute efter) så jag kan inte se detta som en ätstörning.
Det är definitivt en ätstörning. Att spy, att få ångest, att TÄNKA för mycket kring subjektet mat, det är att ha en ätSTÖRNING. Du äter inte normalt, alltså har du en ätstörning.

köp färdigskalade räkor?
NEJ! Äckligt. Dom blir inte lika saftiga. Hehe.

Jag förstr att du inte vill äventyra din anonymitet, men det skulle vara kul med liiite mer än bara "jag hade ett möte, det gick bra". Vart ska du resa?
Och den här boken du pratar om att du skriver just nu. Vad för slags bok är det? Fakta? Skönlitteratur? Lite kan du väl avslöja?
Jag ska resa till USA, det är allt jag kan säga om det.
Det är en roman, eller skönlitteratur om man vill säga det. Jag har många idéer till olika böcker (min egen historia är den av dom), men det är faktiskt riktigt jobbigt att skriva böcker. Man måste alltid ligga fem steg före. Men kul är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se