Tänkt det är ljust ute vid den har tiden.

Tänkt det är ljust ute vid den har tiden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, seriöst? Det måste jag uppleva någon gång... En gång för ett par år sedan satt jag uppe i min säng och spelade Sims till klockan var fyra, och då minns jag att det var ljust riktigt länge. Eller den sommarnatten jag började läsa Kort kjol vid ett och var klar när solen började gå upp. Tänk att man kan göra sånt snart :)

2010-05-23 @ 07:19:30
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: A

telepati på den!

2010-05-23 @ 09:06:27
Postat av: Anonym

jag har också anorexia men är på god väg att bli frisk. Jag har lärt mig att släppa taget om maten, att mat inte är farligt utan en grej vi faktiskt alla behöver ha. Jag tror jag har kommit så här långt till tillfrisknad för att jag tänker på alla saker jag vill komma tillbaka till. Jag vill kunna leva ett normalt liv utan ångest. Jag vill kunna göra allt jag kunde göra förut som jag inte kan göra med denna sjukdom. Jag vill kunna vara den gamla jag, då var jag så lycklig. jag lovar dig att om du vågar släppa taget så kommer du må mycket bättre. Jag mår bättre och bättre föfr varje kilo jag går upp och jag känner mig faktiskt mycket finare nu också. det lovar jag att du kommer göra. Ta hjälp från profs, det kanske du redan får men du måste säga till dig själv att du ska klara det här. Det är jättejobbigt i början men sen kommer vändningen och den är underbar. Jag tror på dig. Du kommer aldrig bli lycklig med sjukdomen. egentligen borde det vara ett lätt val att vilja bli frisk. Antingen: Sjuk och må sjukt jävla dåligt. eller frisk och väga lite mer men känna sig mycket finare och må tuuusen gånger bättre. lycka till, du klarar det!

2010-05-23 @ 10:46:44
Postat av: Anonym

TÄNK inte tänkt???

2010-05-23 @ 11:26:33
Postat av: Paris

Tänkt slut man blir när man inte äter eller sover!!!

2010-05-23 @ 13:28:04
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se