Ansikten jag avundas

Smaken är liksom baken - delad. Det här är dom ansikten jag avundas.

Kriterier:
höga kindben
markerade käkben
ett "intryckt" ansikte. Mycket kanter, och ögon, näsa, mun i "mitten" av ansiktet.
"brinnande" ögon. Eller som Tyra Banks skulle säga: "smizing with your eyes".



Angelina Jolie. Älskar läpparna, käkbenen, benstrukturen i ansiktet.





Kristen Stewart. Ett äkta "intryckt" ansikte. Allting är i "mitten". Hon har även
käkben, höga kindben och "smizing" eyes. Jag ÄLSKAR hennes ansikte.







Reese Witherspoon. Ibland blir hennes ansikte FÖR "intryckt" och kantigt, men på dessa bilder ser jag perfektion.





Naturligtvis är det också därför jag älskar Egoinas ansikte. Liiiite mera käkben, så hade hon haft det ultimata ansiktet. (Kom igen, Egoina, du vet att jag älskar dig. Du blir jämförd med världens vackraste kvinnor.)


Kommentarer
Postat av: Sun

Dom är väldigt vackra allihopa.

2011-11-17 @ 19:56:15
URL: http://sunniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se