Freja och Lily



Okay, när man får Lily att se fet ut, då är man smal.

Kommentarer
Postat av: Smyglack tjej

Du menar att hon ser större ut än Freja? Ibland undrar jag om människor ens vet vad fet betyder. Fet - as in överviktig.



Ibland vill jag bara fly från de sjuka västerländska samhället och bosätta mig på någon svinsoft bebodd ö och slippa all skit som vi människor skapat som i slutet bara förstör oss själva.



No offense Paris.

2011-04-29 @ 14:58:20
Postat av: Anonym

Tyvärr tycker jag att Freja är snyggast. VARFÖR?++

2011-04-29 @ 19:23:10
Postat av: My

HEYY YOU, kommer du på p&l i år? :)

2011-04-29 @ 21:35:55
URL: http://smirrnoff.devote.se
Postat av: Paris

Smyglack tjej: håller med dig.



Anonym: för att du har samma smak som mig :/



My: om jag hittar någon att gå med!! :)

2011-04-29 @ 22:55:23
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se