Kan ni inte vara lite coola och chatta med mig?


STOPP!

Kommentarer
Postat av: lisa

hur gick du ner så mycket i vikt på sån liten tid?

2011-04-09 @ 17:50:36
Postat av: Anna

Vad söker du på på youtube när du vill skratta? :D

2011-04-09 @ 17:55:35
URL: http://anna-lj.blogspot.com
Postat av: Mia

Händer det någon gång att du vräker i dig mat?

2011-04-09 @ 18:10:12
Postat av: Anonym

Hej.

Vilka andra bloggar om anorexi följer du?

2011-04-09 @ 18:10:57
Postat av: Anonym

Jaha, så pass... :(

Haha, det kanske är något tecken? ;)



Nu ska mana bara komma på några bra frågor också!

Hmm... Ser du ner på överviktiga? Typ tänker att det är deras eget fel att de satt sig i den situationen de är i?

Är din mamma känd?

Har du läst tråden/trådarna om dig på Flashback och har du konto där? (Haha, var tvungen)

Har du någonsin träffat någon av dina läsare?



Och sen, gud vad dåligt minne du har, haha... :(

2011-04-09 @ 18:15:30
Postat av: steffi

vad kul att du svarar ju det är så att jag har 2-3frågor! :)

1. har du fortfarande anorexi eller är den nästan helt borta?

2. varför lägger du inga bilder på dig själv längre?

3. ingen fråga. utan ville bara säga älskar din blogg

2011-04-09 @ 18:16:58
URL: http://nattstad.se/steefii
Postat av: Bella

Hur mår du just nu? :)

2011-04-09 @ 18:17:45
Postat av: A

Sommarplaner? =)

2011-04-09 @ 18:20:46
Postat av: Heidi

De läkare du har träffat pga psykisk ohälsa, har majoriteten varit 'dåliga' läkare?

2011-04-09 @ 18:23:08
Postat av: vicky

Jag har drömt en jättekonstig dröm, med dej iblandad. Du vet sån dröm som bara ligger kvar i tankarna i två dagar och är skitstörig! Vet att drömmar är svintråkiga att höra, men vill du höra, haha? :D

2011-04-09 @ 18:47:39
URL: http://formyckettext.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ :d:d:dD,DOIHNIEED

2011-04-09 @ 19:25:07
URL: http://supermandie.webblogg.se/
Postat av: oo

jag vill!

2011-04-09 @ 19:40:58
Postat av: Anonym

hur länge har du haft anorexia?

2011-04-09 @ 20:00:48
Postat av: Therese

Hur många kalorier åt du om dagen när du åt som minst? de dagar du inte fastade

2011-04-09 @ 20:35:42
Postat av: Belle

Om det inte är för personligt, hur är din självkänsla idag? Jag hoppas verkligen att den är så bra som du förtjänar, alltså det allra allra bästa!!

2011-04-09 @ 22:06:22
Postat av: frida

alltså, något du måste reda ut för mig, är du nöjd med din kropp som den ser ut nu? vill du gå upp/ner i vikt eller?

hur känner du för ditt övriga utseende, under din värsta tid med anorexin, var du nöjd med ditt ansikte då? Min bild av dig är att du är väldigt vacker, vilket jag faktiskt tror att du är! oavsett vad så verkar du som en fin människa.

2011-04-09 @ 22:24:45
URL: http://fridagarvill.webblogg.se/
Postat av: M

Jag har haft äs så länge jag kan minnas. Går fruktansvärt mycket i perioder. Från svält, till hetsätning, tillbaka till svält. Under mina hetsätningsperioder, spyr jag oftast, och då får jag röda "fläckar" eller prickar runt ögonen. Antar att detta är blodkärl som sprängs. Har du varit med om det? Och isf, hur undviker du det?

Läst din blogg ett tag och mår bra av att göra det! =)

2011-04-09 @ 23:18:43
Postat av: Maja

jag spydde upp lite av de jag ätit idag, jag villl bara bli smal.

men är man på riskzonen när man gjort det? Jag gör det inte jämt ju..

Men jag tänker hela tiden på vad jag äter osv, får ångest. Mår dåligt om jag inte tränar osv..

2011-04-10 @ 00:12:22
Postat av: Paris

lisa: lät bli att äta.



Anna: jag har precis upptäckt Youtube, så inget speciellt faktiskt :)



Mia: ja, det gör det.



Anonym: den enda bloggen jag följer är Kissies!



Anonym: nej verkligen inte. Och i sådana fall kan man ju vända på frågan: ser jag ner på underviktiga? Båda två har ju ätstörningar.



I vissa kretsar, ja. Ja det har jag, och ja jag har ett konto där :)



Ja jag har träffat läsare :) och jasså, vadårå?



steffi: 1. jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på den. Jag mår bättre än på länge!

2. för att jag redan lagt ut så många. ingen skillnad på mig kroppsmässigt tror jag.

3. TACK snälla! :)



Bella: jävligt irriterad på att jag är täppt i näsan och slarvat bort nässprayen. Hur mår du själv?



A: inga än så länge! Du då? :)



Heidi: nej majoriteten har varit "bra" dvs snälla, men om du menar bra som i att dom har hjälpt mig så ja, majoriteten har varit dåliga.



2011-04-10 @ 06:18:41
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Paris

vicky: nu blev jag nyfiken. JA det vill jag! :D



Anonym: :D HEJ!



oo: :D



anonym: problem med maten sedan jag var ca 13 tror jag!



Therese: under 500!



Belle: men aw, vad söt du är :) skulle nog säga att självkänslan är dålig fortfarande, självförtroendet högt!



frida: men vad snälla ni är mot mig :)

jag var mest nöjd med mitt ansikte när jag var som smalast. Och jag kanske borde gå upp lite i vikt men jag trivs rätt bra med min kropp just nu! :)



m: det har hänt att blodkärl i ögongen sprängs på mig (eller okay det har hänt en gång) så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det :( (förutom att säga sluta spy men det är ju inte så enkelt :P )



och tack för dina fina ord! :)



Maja: så fort du krånglar med maten tycker jag att du har en ätstörning. spyr du, får du ångest när du ätit, "krånglar" i största allmänhet, ja då har du en ätstörning.



2011-04-10 @ 06:24:47
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: sara

Hej!

Bra att du kämpar, modigt av dig att vinna över Anaroxia. skulle du kunna besvara några frågor som jag behöver til min projektarbete?

om det går, kan du vara snäll kontakta mig via E-majl

2012-02-27 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se