Lista om kärlek

När går gränsen vid otrohet? När man gör något fysiskt med någon annan. Inte pussar dock, tycker inte det är otrohet när man gör något med båda könen (om man inte är bi förstås)
Är du romantisk? jag är fruktansvärt romantisk. Skriver saker, gör småsaker, lämnar lappar osv.


Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Någon som helt enkelt står ut med mig, för jag är faktiskt ganska jobbig i omgångar.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? romantiskt, självständig, omtänksam, egoistisk. Ja, jag vet.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man är ifrån varandra ibland. Att man tar sig tid för varandra och om man är irriterad eller så måste man gå ifrån varandra.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja.



Har du lekt med någons känslor? ja, tyvärr. Men omedvetet.
Hur många har du varit ihop med? två stycken seriösa långa.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? fyra år ca.
Hur länge var ditt kortaste? om man inte räknar när man var liten så tre månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu singel, men hittar jag någon som jag klickar med så är inte alla dörrar stängda.



Är du en bra pojk/flickvän? neej.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Hemligt!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 30 tror jag.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? ja. jag ville göra det med mitt ex ex, och hade jag gjort det så hade jag inte ångrat mig idag. Han är fortfarande en av mina bästa vänner.


Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat
Hatar du ditt ex? nej verkligen inte, är grymt tacksam för allt mina två ex har gett mig!


Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ett tag ville jag det.
När du vill ha någon, vad gör du? go for it, haha. Nej men jag är inte typen som sitter på arslet och väntar... fast när dom visar intresse tillbaka så tröttnar jag.
Vad faller du för? musikkunskap
Vad är det mest avtändande du vet? ofräschet.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? man måste ha NÅGOT gemensamt annars blir det inte bra. Oavett om det är humor, böcker, musik, jobb. 
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.



Hur raggar du? jag raggar i regel inte men om jag gillar någon så pratar jag väl med snubben.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Ja, definitivt. Rockkillar eller kostymnissar, world wide apart I know
Vem var din första kärlek? Mitt ex ex.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? jag skulle aldrig göra det själv... men känner du för det, använd kondom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heei:)

har du tips på hur man kan minska suget efter mat?

2011-04-18 @ 21:07:18
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se