Snodde en lista, och svarar sanningsenligt



Snodde en lista från JaneMary, om ni vill läsa hennes blogg gå in på kommentarerna i inlägget under (för ja, jag är så jävla lat att jag inte orkar länka och skit... förlåt Mary, och blir du väldigt arg så länkar jag i ett nytt inlägg).



Ditt namn? Paris
Hur Lång är du? 175 cm, drygt. växer fortfarande.
Spelar du något instrument? Lite gitarr, flöjt, piano... och guitar hero, haha!
Dina första tankar när du vaknar?
"Upp nu tjockis, ligg inte här och slöa!"
Är du hungrig? Nicht
Vart befinner du dig just nu? I min säng, jävligt kissnödig
Biter du på naglarna? Ja. Fast allra helst nagelbanden.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vita med svart spets över - nyinköpta.
Vad är du bra på? rida, skriva, ta hand om andra människor/djur. 
Har du några husdjur? Häst och katt
Är du singel? Ja
Vem är snyggast? såld på snubben i H&M reklamen, men funderar på att bli lebb
Vem vet mest om dig? Ni som läser denna blogg
Vad vill du ha just nu? värme, fryser som fan
Ditt mål i livet? att bli rik
Rädd för? valar.... har riktig fobi för dom sakerna
Har du körkort? Ja
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linnea, annars vet jag inte
Pepsi eller Coca cola? cola light/sprite zero
McDonalds eller Burgerking? Donken FTW
Sjunger du? ja... ofta. har blivit erbjuden att spela in låtar, starta band osv. så jag sjunger bra!
Vad har du för skostorlek? 38
har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? ja.
Vill du gifta dig? ja, någon gång
Kommer du överens med dina föräldrar? nej.
Skorna du hade på dig idag? "kängor" typ. svarta med kedjor och nitar.
Grönan eller Liseberg? liseberg bara för att jag varit för ofta på grönan.
Kläder du har på dig? just nu Diesel - jeans och Starbucks - tröja. Söndagsoutfit!
Favoritårstid? närhelst det är varmt!!!
Favoritmat och dryck? just nu kyckling med sallad och vitt vin/skaldjur vitt vin.
hur svarar du i telefonen hemma? "Ja hej det är Paris"
Hur svarar du i mobilen ?
samma som innan
Sov du ensam inatt? hmm.... nä, det gjorde jag inte. *wink wink*
Vad gjorde du kl 08 imorse? var vaken och glodde på sagan om dom två tornen
Vad gjorde du för 15 min sedan? tror jag såg på melodifestivalen, eller hade den slutat då?
Vad var det senaste någon sa till dig? "vi hörs imorn, puss"
Druckit idag? vatten, te, vin
Vad är det för väder hos dig nu? kallt 
Godaste glassmaken? återigen.... VANILJ. älskar allt med vanilj.
Sover du tungt? nej.
Drömmer du mardrömmar? varenda natt
Vad ser du om du tittar till höger? resten av min säng och mina garderober
Favoritgodis? gillar inte godis så får väl säga torkad ananas (det är det ju socker i åtminstone)
Hur många kuddar sover du med? två tjocka 
Längtar du mest efter just nu? min finaste häst, min bästa vän. och imorgon...
Vad väntar dig om 10 år? nya äventyr, nya upplevelser och att aldrig fastna i ett mönster
Vad luktar det nu om du sniffar lite? min parfym, för tillfället Gucci Flora
Saknar du någon nu? OM jag gör.
Snus eller cigaretter? cigaretter. Dags för en rökpaus, haha!
Vill du ha barn? NEJ!!!
Längtar du till din nästa födelsedag? ålder har ingen betydelse för mig. Jag är den jag är, utan att behöva sätta ålder på det
Är du snäll? ja, det är jag.
Är du blyg? inför nya situationer är jag nog det, men jag beter mig alltid som att jag har självförtroende.
Tycker du att du har fin dialekt? hallå, jag är Sthlmare. Jag har ingen dialekt, jag pratar rikssvenska. Hehe.
Har du spytt i någons knä? Hahaha, fyfan vad jag skulle skratta om jag hade gjort det.
Tycker du om fester? nej egentligen inte.
Tycker folk du är snygg? ja.
Är du modig? nej.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? nej, om man inte räknar med tjaffset jag hade med en killkompis vid två inatt
Vad har du för planer till helgen? löningshelg - lugnt. Nästa helg ska jag köra järnet, är redan taggad.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18 - 20. Svår fråga... nej, tycker nog 20.
Är du sugen på något nu? den där cigaretten vore inte helt fel just nu
Är 50 cent bra? Ja, det tycker jag. Nej, förresten, det TYCKTE jag.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? japp. nakenbad är det bästa, haha.
En bra film? vit oleander, v för vendetta, black swan, star wars, lord of the rings, Disney - filmer. Zeitgeist...





Vem får en kram? Min mamma, för att hon står ut med mig.
Vem får en puss? Någon snygg tjej
Brukar du läsa horoskop? Det händer, men bara då och då.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin.

Bläck eller blyerts? Bläck, alltid.
Katt eller råtta? WTF? Vem väljer råtta? Snälla, svara på den frågan?
Hund eller Katt? Katt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket fint namn du har :]. Gillar dock inte att du drömmer mardrömmar varje natt.. Önskade jag kunde hjälpa dig men läser din blogg varje dag och får alltid en liten klump i magen, hoppas du blir bättre snart, jag tror på dig Paris. Puss och Kram

2011-02-27 @ 11:42:12
URL: http://neonbubblan.blogg.se/
Postat av: AvantiLouice | Foto

Höhö, jag hade lätt valt råtta då jag haft det. Tycker katter är läskiga...Finns väl vissa snälla

2011-02-28 @ 16:41:26
URL: http://avantilouice.webblogg.se/
Postat av: Sam

Hahhaha holl pa do at den sista..... XD

2011-03-01 @ 07:58:52
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Råtta! har haft fem st råttor och bara en katt, så råttan ligger nog högre på min lista :P



Kram på dig =)

2011-03-03 @ 23:02:40
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Anonym

lånar denna lista:)

2011-03-20 @ 22:28:33
URL: http://angest.devote.se/
Postat av: Bewb

Fan vad glad jag blev när jag såg att du gillar zeitgeist-filmerna! Om du inte redan visste det så har den tredje "dokumentären" kommit ut, väldigt intressanta punkter i den, som vanligt. (:

2011-03-31 @ 04:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se