Egoinas

Snodde en lista av Egoina (som BTW är en av dom få äkta, genuina och trevliga toppbloggerskorna).

Jag har insett att min senaste kyss… var supermysig men att jag förmodligen smittade honom (igår)

 


Jag lyssnar på… min mamma. Oftast. När det gäller det juridiska.

Du mår bäst när du… får rida, får känna mig duktig.

Stockholms bästa stadsdel är… Oj. Allt utom Söder måste jag säga då!

Jag pratar… franska, italienska, serbiska (ytterst lite), tyska, engelska, svenska, rövarspråk.

Jag älskar/tycker om… generositet. I alla dess former. Folk mot folk, mest.

Min bästa vän(ner) är… fantastisk. Och tålmodig för att stå ut med mig!

Min första riktiga kyss… minns inte!

Jag avskyr när folk frågar… "du kan ju inte äta någonting?" "hur tränar du?" "vad gör du för att vara så smal?"



 

Kärlek är… onödigt, men fruktansvärt nödvändigt.

Någonstans, tänker någon… som jag. Vi är inte ensamma!

Jag kommer alltid att vara… omtänksam.

Jag är hemligt förälskad i… hemligt och hemligt... varenda rockstjärna typ!

 

 

Sist jag grät var… oj. Förra fredagen typ

Min mobiltelefon är… cp. Köp aldrig HTCn!

När jag vaknar på morgonen… är oftast klockan typ fyra. På morgonen. Fett jävla värdelöst.

Innan jag går och lägger mig… sätter jag på en film, borstar tänderna, lägger mig och däckar efter tre minuter.

Just nu tänker jag på… att jag är hungrig och att jag kommer dö av influensan.

Bebisar är… gulliga. Om man får träffa dom tio minuter åt gången...

Homosexuella är… som jag!

Blondinbella är… läser inte hennes blogg, men hon har ju utvecklats enormt. Cred för det!

Ikväll ska jag… soooova. Bli av med min flunsa
I morgon kommer jag… sova. Fast förmodligen gå ut iaf.

Jag vill verkligen… att världen ska vara en rättvis plats och att alla ska må bra.


Kommentarer
Postat av: mb

haha, kommer du ihåg när egoina skrev om dig? "my anal life?" hahaha

2011-03-18 @ 15:05:06
Postat av: Anonym

Varför gillar du inte söder? :)

2011-03-18 @ 16:02:41
Postat av: Sam

Tankte dela med mig till dig av en lista jag skrev for ett tag sedan, om min smala(re) tid... Vore intressant och hora ifall du kanner igen dessa grejer.. (+ och -)



- jag fros ALLTID! Alltid tjocka trojor pa mig

- mina ben skavde (backenben, knan..) for att de stack ut sa mycket, tex nar jag sov

- folk tittade alltid pa mig som om de tankte att jag har anorexi

- da jag var som smalast (38-40 kg, 170 cm lang), sket jag alltid MANGDER och kunde sitta pa toaletten upp till 30 minuter

- under viktminskningsperioden kurrade min mage om natterna och jag var nastan aldrig riktigt matt

- inga klader satt nagonsin pa mig - jag var alltid FOR SMAL



+ jag kande mig liten, latt, smal, lyckligt lottad. Under min "inte extremt smala tid" (ca 43-46 kg) skamdes jag inte det minsta, utan var STOLT over min kropp. Kandes inte som att man hade nagot "extra", och det var saaaa otroligt skont!!!

2011-03-19 @ 02:58:47
Postat av: Paris

mb: hahaha jaaa, sjukt roligt!! Egoina skrev ju till mig först och frågade om det var okay... så himla söt och snäll tjej. pratar med henne än idag :D



anonym: jag vet inte, jag har bara dåliga erfarenheter därifrån :) sen att alla ska vara så "olika" och hata "stureplan" men sedan är dom likadana själva. typ man SKA ha brillor utan styrka i, man SKA ha på sig en viss storts kläder...jag tycker det låter awfully like stureplan iaf, eller hur? :P

2011-03-22 @ 14:06:15
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: I

om du kan lite serbiska så kan du prata bosniska och kroatiska med. Jag är kroat och serbiska och bosniska är typ same shit. Hade dock ingen aning om att du kunde det!

2011-04-17 @ 21:01:20
URL: http://becausewecan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se