Hur får man bort finnar? del II



Som svar på två frågor:


1. Använd aldrig Apotekets produkter. Dom suger. Förutom DENNA.

2. JA, börja med varmt vatten för att öppna upp porerna, avsluta med iskallt vatten för att stäng dom. T.ex.: stå i dushen och kör på med varmt vatten. Skölj ansiktet ordentligt och använd dina rengöringsprodukter. När du är klar och känner att huden är "torr" så avslutar du med kallvatten (så kallt du orkar) för att sluta till porerna. Efter det "överdoserar" du med återfuktning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag använder Apotekets produkter och de fungerar jätte bra för mig. Har använt många andra, men de är dom som varit bäst :)

2011-03-20 @ 19:13:13
Postat av: Anonym tjej

Hej jag har läst din blogg i ett halvår och jag älskar den jag har inte så snälla vänner så när dom gått så tar jag fram min lap top och går in på din blogg jag mår bra av att läsa din blogg ville bara säga det :)

2011-03-20 @ 19:53:36
Postat av: Matilda

alltså.. Om man har torr hy ska man inte använda vatten utna man SKA ha ansiktvatten för torr hy för det återfuktar och det stänger porerna.

2011-03-20 @ 20:45:42
Postat av: Alexandra / my life in hollywood

Bra tips!

2011-03-21 @ 05:16:41
URL: http://solomag.se/losangeles
Postat av: Alexander

Tackar tackar :)

2011-03-21 @ 13:00:45
URL: http://alebalemale.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

Annars så är det bra att efter duschen använda en scrub och en mud mask när porerna ändå är öppna för att få ut skit haha. :)

2011-03-21 @ 17:17:32
Postat av: Kajsa-Stina

Tack för tipsen!

2011-03-22 @ 00:04:06
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Postat av: Paris

anonym: jag har blivit varnad av min hudterapeut (jag vet, jeez vad nördigt) att inte använda och dom produkter jag har använt har inte varit bra. Alla deras andra produkter är ju bra iofs, och deras Basiron - kräm är grym! vad användre du för produkter?



anonym tjej: men jag dör så gullig du är! <3 kärlek! och dumpa dina dumma kompisar, dom är inte värda att ha kvar!



matilda: som sagt, funkar för vissa men ansiktsvatten ÄR en stark produkt, oavsett om du använder en för känslig/torr hy. Min hud klarar inte av det, min pappa använder sig BARA av ansiktsvatten och han har perfekt hy. Berättar bara utifrån mina perspektiv :)



Ayla: Precis! :)



Och ni andra: Tack själva! :)

2011-03-22 @ 14:00:47
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se