Michael Jacksons läkare SKYLDIG



Ja, han var tydligen skyldig. Har inte riktigt satt mig in i det eller läst, men som jag förstått så har han ansetts skyldig till Michael Jacksons död.

Jag tror att han gav Michael medicin för att vara snäll. Jag vet själv hur det är att ligga och gråta för att du inte kan sova och ångesten äter upp dig inifrån, hur det känns att vara så desperat att du gör vad som helst för att sova. Jag kan tänka mig att Michael låg där och grät efter mediciner och verkligen ville sova, och Conrad Murray gav honom det för att han var empatisk.


Eller har jag fattat det helt fel? Ville Murray ta livet av Jackson?

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Skulle kunna stämma

2011-11-08 @ 20:20:42
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Simone

Så har jag oxå fattat det, men vad vet man egentligen...

2011-11-08 @ 21:36:44
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: cm

Jag har alltid haft känslan av att läkaren är skyldig, men det är bara en känsla. Hade ju varit riktigt synd om honom om han gav medicinerna för att vara snäll och nu får straff för det.



ps. jag älskar när du uppdaterar såhär mycket! Blir alltid lika glad när det kommer upp ett nytt inlägg här!



Kram

2011-11-08 @ 22:43:11
URL: http://vara-tankar-ar-fria.blogspot.com/
Postat av: susanna

Det stod i tidningen också att han visade INGA känslor på rättegången när dom dömde honom. Jag tror VERKLIGEN att han gjorde det med mening. Om du kollar på michael jacksons sista interjuver eller kollar över why they killed michael jackson kommer du förstå att dom ville se honom död, så som många andra artister.

2011-11-08 @ 22:46:18
URL: http://www.frozendream.myshowroom.se
Postat av: nadia

ja, läkaren e illuminati

2011-11-08 @ 23:31:46
Postat av: Hanna

Jag tror som du.



Tror inte på att han var skyldig i den bemärkelsen att han ville ta livet av M.J.



Vilken läkare kan säga nej till en person som M.J som säkert bad om högre, större doser.



Hoppas du mår bättre!



Kram H

2011-11-09 @ 08:01:56
URL: http://vagtillfrihet.blogspot.com
Postat av: Celiné

Det sjuka var ju att Jacksons familj jublade efter att domen lästs upp...Som att domarens beslut skulle väcka Michael från de döda liksom :S

2011-11-09 @ 08:33:04
Postat av: K

En person som MJ får liksom som han vill i slutändan, om någon nekar honom droger så finns det alltid någon annan som kan ge honom det. Han hade haft drogproblem mer än 10 år.



Å andra sidan vet jag ingenting om det här fallet.

2011-11-10 @ 16:06:10
Postat av: Jenny

Som läkare till MJ så tjänar man jäääävligt bra med pengar. Att döda honom betyder att hans inkomst sjunker så in i helvette. Jag tror inte att han ville döda MJ, men amerikaner vill alltid skylla på någon. Ja, jag gillar verkligen inte amerikaner.

2011-11-12 @ 19:08:19
URL: http://iwantaperfectsoul.blogg.se/
Postat av: ida

i usa har man ju också jury och dem är ju så förbaskat kändiskåta så de kunde säkert inte sett hans död på ett annat sätt än att han blev dödad. tror inte läkaren gjorde det med avsikt, liksom vad skulle ha få ut av det? förlorade bara sin patient å jobb ju...

2011-11-21 @ 18:52:50
URL: http://musilova.blogspot.com
Postat av: Desirée

Om man kollar på dokumentären om rättegången och relationen mellan Murray och Jackson så kan åtminstone jag förstå Murray. Personligen tror jag inte att han gjorde det med avsikt att döda Jackson, jag tror som många andra att han kan ha känt sympati och till slut gett Jackson dosen. Jackson bad ju i evigheter för att han verkligen inte kunde somna. Någon som Michael Jackson får till slut som han vill.

Som dokumentären visar så tror jag verkligen att Murray brydde sig om Michael väldigt mycket. De var goda vänner och om han nu gav Michael dosen i avsikt att Michael skulle må bättre så är det surt att han blir dömd. Det där med att han inte visade någon min alls när han blev dömd behöver inte automatiskt betyda att han är skyldig. Han kan även ha varit i chock, jävligt ledsen och bara känt sig förstörd för att han måste ta straffet för att hans vän har dött.

Men who knows, jag är lika lite säker som ni andra. Men det är vad jag tror :)

2011-11-25 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se