Skrutt



Vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre. Jag jobbar hela dagarna (och jag har en skitrisig telefon utan surf just nu) så jag kan inte uppdatera på dagtid. Så jag behöver lite hjälp.

Jag uppdaterar gärna fem - sju gånger på kvällstid och kanske en sväng på morgonen, men jag behöver faktiskt lite tips om vad ni vill veta mest om. Är det skvaller, kändisar, modeller, kläder, hur jag mår, vad jag gör, politik, rökning, droger, sex, killar, alltihop? 


Är totalt hjärndöd själv just nu, så jag måste ha lite blogginspo. (Hjälp vad nära det var att jag skrev en smile - gubbe där. [Då förstår ni hur långt jag har kommit i min hjärndödhet (hej, jag uppfann nyss ett nytt ord)]) (Ska det inte vara en punkt här någonstans?)

Kommentarer
Postat av: nathalie

allt vill vi höra om!

2011-11-07 @ 20:58:58
Postat av: cm

Hur gammal var du när du blev av med din oskuld och gillade du killen?



sen skulle jag gärna vilja se att du skrev mycket om hur du mår och vad du gör, vet att du inte vill bli för personlig men ändå.



Kram cm

2011-11-07 @ 21:18:20
URL: http://vara-tankar-ar-fria.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Alla de förslagen du gav!! :D

2011-11-07 @ 21:51:15
Postat av: Mer!!

Sex !! :D

2011-11-07 @ 22:31:40
Postat av: Thinoholic

Din "vanliga" Paris-mix är bra. Det du brukar skriva om alltså.



Skönt att höra att det rullar på bra för dig förresten. :)



Sköt om dig!

Kram

2011-11-07 @ 23:44:38
URL: http://thinoholic.devote.se
Postat av: Nossie

Shit, insåg först nu att jag följt din blogg i 3,5 år! Helt sjukt vad tiden flyger.



Minns hur du var då och hur du är nu. Du har verkligen kämpat! Du har verkligen blivit ljusare i själen.



Massa kärlek till dig! <3

2011-11-08 @ 00:51:53
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: -

Jag vet inte om det är en fråga man ska ställa till dig egentligen... men har du nå tips hur man får inspiration till att ta tag i att gå ned i vikt? äta sunt osv.

Bara för några år sen var jag riktigt pinnsmal men med åren har det lagts på spritfett och blivit rund kring mage och lår, skulle aldrig kunna ha magtröja och trivs inte i shorts nuförtiden vilket är jobbigt eftersom jag älskar mode och kläder. Jag är jätte orolig att jag ska bli större för min smala kropp är den enda jag vart riktigt nöjd över. Jag är dock väldigt lat och när jag väl tänkt på vikten så har jag knappt ätit någonting under en period så att jag känner mig svag tills jag inte pallar och sen börjar jag käka mycket igen. Sitter och googlar bantningspiller/dieter så att jag blir äcklad av mig själv. Hur får man inspiration och ork till att träna?! jag är så deppig över vikten så det blir att jag skiter i det istället, inpirationen är på noll och det enda jag gör är att klämma på lilla ölmagen, sucka över mig själv och hålla in magen när jag går ut. Hur blir man målmedveten?? Hur har du gjort för att försöka tänka sunt??



PusS

2011-11-08 @ 01:07:42
Postat av: L.

Om vilka droger du tog när du knarkade? Kanske beskriva hur en sådan kväll kunde se ut? För som jag förstått det som läst din blogg lääänge länge så träffades ni ett gäng och lyssnade på massa dunkadunka och lät drogerna flöda i mängder i era kroppar. berätta mer? Har aldrig själv rört en drog (utom cigg (som tydligen är någon drog) och sprit dårå) men tycker det är otroligt intressant att läsa om och kan en hel del.



Gick det någon gång för långt? Blev det någon snedtändning som du minns speciellt? Händer det att du fortfarande tar droger, eller har du helt lämnat det livet? Har det förstört något inom dig, lämnat ärr/ryckningar eller bara någonting liksom? hann du komma så långt att du fortfarande kan känna sug?



Ja.. Allt! I want to know :)

(har inte heller för mig att det var en så jättegemsk tid då eftersom du berättat om det tidigare och lagt upp musik som påminner om det. Det är nämligen inget jag vill, att det ska göra ont att återberätta och bringa tillbaka hemska minnen liksom. Så förlåt if it does, men jag är nyfiken!)



Kram.

2011-11-08 @ 02:39:31
Postat av: roadkillll

jag skulle gärna vilja läsa mer om droger, sex och killar, sånt som är spännande ;)

2011-11-08 @ 07:22:44
URL: http://jagkanjagvilljagska.blogspot.se
Postat av: ana

Får man veta vad du jobbar med? Nyfiken! :)



2011-11-08 @ 11:38:26
URL: http://anaworld.blogg.se/
Postat av: em

Allt det du skrev förutom politik meheheh :P



Kan du inte skriva ett inlägg typ som "5 fakta om mig" eller liknande?

2011-11-08 @ 18:49:23
Postat av: Anonym

ditt hästliv och hur det har varit att ha hästaqr samtidigt som en ätstörning

2011-11-08 @ 19:41:09
Postat av: klara

inte kändisar i alla fall, har svårt att förstå tjusningen med att intressera sig SÅ mycket för folk man inte känner pga. deras jobb/familj/förmögenhet. nej, att lära sig namnen på hundratals kändisar och läsa massor massor om dem, istället för att koncentrera sig på sig själv och sina nära och kära har jag svårt att förstå.

för mig är de i princip helt ointressanta, jag har svårt att se vad majoriteten av dem gör som är verkligt viktigt och jag bryr mig inte om lindsay lohans senaste ex.



bara en tanke!

2011-11-08 @ 22:29:01
Postat av: Felicia

Lägg ut Bilder på din kropp

2011-11-10 @ 23:05:17
URL: http://monroes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se