Jag känner dig, eller?

Jag kom och tänka på en grej. Jag har ett antal bloggar jag läser nästan varje dag, och för mig känns det nästan som om att jag känner dom personerna.

Jag får en liten inblick i deras liv, och det känns som att jag vet allt om dom. Det är nästan så att ifall jag skulle se någon av dem på stan, så skulle jag kunna gå fram och prata med dom.

Jag tror jag vet allt om deras liv.

Sedan tänker jag på mig själv. Jag är ju en bloggare. Ni som läser min blogg dagligen, känner ni mig? Om ni visste hur jag såg ut, skulle ni komma fram på stan och hälsa? Tror ni att ni vet vad jag tänker, hur jag skulle reagera i olika situationer?



Läskiga tankar.

Kommentarer
Postat av: Lilium

Du skriver inte så mycket om vad du gör om dagarna, eller hur du tänker om de du gör om dagarna, och så på vis vet man ju inte riktigt hur du tänker om olika saker och du skriver mest om äs tankar

fast visst kan man känna att man vet lite 'extra' om någon människa när man läser deras blogg

2007-12-15 @ 16:34:52
URL: http://jonesy.blogg.se
Postat av: Maria

Lilium:
Men är man riktigt ätstörd så tänker man inte på så mycket annat än mat och vikt hela dagarna. Så det kanske inte finns så mycket annat att skriva...

2007-12-15 @ 22:24:48
Postat av: I'm here

Usch va rätt du har. Jag har ett ex antal bloggar jag läser regelbundet. Jag får förmig att jag känner dem...

2008-03-18 @ 01:02:07
URL: http://ihavegoals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se