Min kropp

image135

Många har bett mig visa min kropp, att lägga in bilder på mig själv.

Jag skulle gärna göra det, och kanske kommer jag göra det i framtiden, men som det ser ut nu så vågar jag inte det.

Jag har inte kommit ut med min ätstörning, jag kämpar hårt för att få folk att tro att jag är normal. Om någon, av misstag, skulle hitta den här sidan, och ser att det är jag, skulle jag få betala dyrt, en massa saker skulle raseras.

Så just nu för tillfället kommer det inga bilder på mig, men vem vet? Fortsätter jag som jag håller på nu kommer ändå ingen bry sig om mig, så kanske, så småningom.

Kommentarer
Postat av: Maria

Förresten... om du vill ge svar på tal eller har någon reflektion ang min kommentar (som mer liknade en roman:))i föregående inlägg så har du nu min e-post. [email protected]

2007-12-06 @ 21:55:38
Postat av: AnnaMaria

Du har säkert en underbar kropp.
Om du är rädd för att bilderna ska upptäckas av "fel" personer så kan du ju alltid sudda bort allt som kan relateras till dig (tex. bakgrund, ansikte etc.).
Hoppas på att du ska våga lägga in någon bild nångång.
Kram!

2007-12-06 @ 22:00:53
Postat av: Anonym

men d e hennes kropp på bilden puckon, hon skriver det ju osynligt, läs mellan radera stupieds!

2007-12-06 @ 23:09:12
Postat av: AnnaMaria

Undra vem det är som är pucko.
Den där bilden har funnits på internet jag vet inte hur länge (kolla på lifeless.blog.cz/0709), dessutom har jag sett en bild på annas ansikte (bilderna från stockholmsträffen) och hon är mycket sötare än hon som är på bilden (det lilla man ser i alla fall).

2007-12-07 @ 09:08:28
Postat av: nath

vart kan man få tag i bilderna från stockholmsträffen?:)

2007-12-07 @ 15:26:28
Postat av: e

Gör det inte. Jag hade en blogg som jag trodde var anonym tills mina föräldrar fick ett brev hem med adressen till den i.

2008-05-08 @ 00:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se