Details

TORSDAG:

Okay, vi gick dit, pimplade champagne, fick liten goddie - bag, men resten sög. Ursch, ursch, ursch. På plussidan - jag åt ingenting idag.


FREDAG:

Wow, coolt. Människorna var grymt trevliga och inspirerande. Jag menar, kolla på Lilium, hallå, perfekt kropp någon? Nice kväll, synd att jag var tvungen att avsluta så tidigt... Plus - jag åt ingenting idag heller.


LÖRDAG:

Idag har jag tränat för Minna Telde. För er som inte vet vem det är så är det en OS - ryttare, jätteduktig, skitsöt. Hon sa att jag var smal och att jag var tvungen att sätta mig på hästens rygg mer med de få kilona jag hade! GISSA om jag blev GLAD. Minus dock att jag var med min pappa idag och han bjöd mig på middag. Ursch, BAD PARIS.


Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Shit!
Jag skulle kunna döda för att få rida för Minna!
Vilken dröm!
Du har ju varit jätteduktig som inte har ätit, då kan man faktiskt äta lite middag, se bara till att träna bort den så fort som möjligt...

2007-11-17 @ 21:20:21
URL: http://thinwin.blogg.se
Postat av: Lilium, herself

ÅÅH TACK ANNA :D Vad snäll du är!

2007-11-18 @ 11:20:48
URL: http://jonesy.blogg.se
Postat av: Emma

Jag brukar gå tillbaka i din blogg, läsa tiden vid november. Speciellt den 16de. Då vi träffades. Coolt att vi snart firar ett år Anna :D

2008-10-28 @ 15:07:07
URL: http://imbalance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se