Äckliga förrädare!

Jag hatar dig.

Jag hatar mamma, som vet om att jag har en ÄS, men som inte bryr sig.
Jag hatar pappa, som alltid låter mig tro saker men som alltid glömmer bort mig.
Jag hatar min pojkvän, för att han är så handikappad så han inte kan hjälpa mig.
Jag hatar min föredetta bästa vän, för att hon alltid har så dåliga ursäkter.
Jag hatar skolan, för att den får mig att inse hur ensam jag egentligen är.
Jag hatar vän A, som alltid hör av sig när hon mår dåligt, men skiter i mig.
Jag hatar vän A2, som snodde grejer av mig och nu vägrar lämna tillbaka dom.
Jag hatar min tränare, för att hon förstår att jag mår dåligt.
Jag hatar Sverige, för att det är så jävla kallt jämt.
Jag hatar svenska folket, som är så mesigt och Svensson.
Jag hatar mina hästar, som gör så jag måste äta för att orka.
Jag hatar mat, som får mig att bli tjock, och inte perfekt.

Jag hatar våld, rasism, människor som har lågt IQ, människor som är påfrestande, människor överhuvudtaget, vänner som ändå bara sårar, killar som hör av sig försent, ex som hör av sig på dumma tider. Jag hatar hela den här världen, men mest av allt, så hatar jag mig själv.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är konstigt att du hatar dom med lågt iq och mat? Mat får hjärnan att må bra. Käkar du inget så får du hjärnan att börja ta fett från alla skafferi och till slut tar den fett ifrån sig själv oxå. Vilket gör så att du kan få dåligt minne inte orkar fundera över saker blir osmart mm. Alltså kort och gott det får ditt iq att sänkas.

2008-04-24 @ 13:43:54
Postat av: Rebecca

men vännen, hata inte dig själv snälla! det har jag gjort...
Har ju lämnat några kkommetarer tidigare men när jag läste att du hatar dig själv så var jag tvungen att skriva en till...
Jag hatade eller jag hatar mid själv i bland, jag började skära mig snälla säg att du inte gör det!!!
Du är jätte fin, det är du tro inget annat,ok?
Men skär du dig så spelar det ingen roll då du har man dom där fula ärren som föestör kroppen hela livet! Hoppas du har det bra kram

2008-04-28 @ 20:14:47
URL: http://www.brokenangels.blogg.se
Postat av: Anonym

tönt som bara skriver att du hatar alla! va inte så jävla egoistisk och negativ hela tiden!!!!!!

/anal hater

2008-05-08 @ 15:28:36
Postat av: Anonym

du hatar svenska folket och du hatar rasism, hur tänkte du där? och sdu borde älska dina hästar om dom får dig att äta

2008-05-13 @ 11:52:11
Postat av: Anonym

du verkar inte ha så högt IQ

2008-06-10 @ 21:55:18
Postat av: Jeanette

Hata är ett starkt ord. ett av de starkaste jag vet.

Jag hoppas detta hat gått över till viss del iaf..

2008-07-31 @ 16:22:49
URL: http://honnettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

de fem sista orden stämmer jag in på. ibland orkar jag inte mer

2008-12-22 @ 20:17:39
Postat av: johanna

Åh herregud..

2010-06-26 @ 13:42:48
URL: http://johaaannas.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Oj, hjälp vad jag känner igen mig i var enda punkt! Läskigt. Hoppas att du inte hatar dig själv längre iallafall, det verkar du verkligen inte ha någon anledning att göra!

2011-02-22 @ 11:34:29
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Annamari

Hej lilla vännen! jag tycker synd om dig när jag läser din blogg, men snälla du, var nöjd med dig själv, du är skapad till att vara den du är! Jag är själv ganska smal och jag ber dig, snälla, var nöjd med dig själv! och lär dig älska din familj och dina vänner, dom vill dej nog bara väl även om du uppfattar det fel! lär dig livets stora gåta; älska, glömma & förlåta! många kramar till dig vännen!

2011-10-03 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se