Bacardi Mojito



Bara för att låten och reklamen är så himla skön.

Tänker på hur konversationen mellan mig och Boyfriend kommer se ut senare:

BOYFRIEND: Så, vad har du haft för dig då?
JAG: Åh du vet, åt middag med pappa, handlade mat, åkte hem, spydde, mådde jättedåligt, försökte äta lite till, spydde lite mera. Åt igen, spydde igen. I typ fem, sex timmar. Det gamla vanliga, du vet. Åh, ingenting. Kollade på North Country på TV. Bra film.
BOYFRIEND: Ja, visst var den bra?
(Pussar och viskningar: jag älskar dig, jag älskar dig också.)

Kommentarer
Postat av: Therese

bacardi mojito = looove! min favo drink :D

2008-08-04 @ 00:13:59
URL: http://teessann.blogg.se/
Postat av: Amanda Sjöström

Stackars dig :( Hoppas det går bra med det där centret? Till skillnad från vissa andra verkar du ju verkligen vilja bli frisk?

2008-08-04 @ 02:07:01
URL: http://purplestripes.blogg.se/
Postat av: AE

Kanske borde ni öppna er mer för varandra, eller..kanske behöver du vara helt ärlig med dina problem? Han kan ju stötta dig mer om han vet vad som försigår

2008-08-04 @ 06:35:01
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: LouiseA

Åh jag vet, man får bita sig i tungan ibland av vad man säger till pojkvännen!

2008-08-04 @ 10:58:43
Postat av: Flisa



Hmm. Känner vi igen oss här ? (Nickar)



"Hej, jag har anorexia, hatar att äta, mat, allt i den vägen. Vad gjorde jag i helgen ? Ja, natten mellan lördag och söndag åt jag i ungefär sex timmar. Söndagen var kräkningsframkallande; magen var i ballongform och jag kände mig som et ångestufo. Sov halva dagen tills jag kunde med att visa mig bland folk igen, då gick jag till gymmet för att dämpa min ångest. Där var jag i fem timmar. När jag kom därifrån mådde jag gansak okej, faktiskt. Så då är det dagas att börja om från början..."



2008-08-04 @ 13:14:45
Postat av: -

jag vill vara lika stark som du!

2008-08-04 @ 19:02:14
Postat av: Ellis

Vet inte din kille att du har blogg?

2008-08-15 @ 16:05:16
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se