Jag hatar att jag är så korkad.



Jag mår riktigt dåligt just nu, och det är inte på grund av maten, utan något annat. Men jag vet inte vad.
Jag har inte ätit eller sovit på två dygn nu, knappt druckit vatten. Huvudet värker och kroppen SKRIKER efter näring.


Dessutom så lovade jag min tjejkompis att vi skulle äta frukost ute, så jag vägrar äta något här hemma innan dess. Då blir det två frukostar, och en som jag dessutom inte kan bestämma helt över. Det korkade var att när jag klev upp ur sängen imorse, kändes det som att jag skulle dö. På riktigt.

Och ändå kan jag inte äta. Jag drack en liten espresso från våran kaffemaskin. Det är inte ens en halv deciliter! Jag blir så frustrerad på mig själv. När ska det gå in i min tröga skalle att jag tar livet av mig om jag fortsätter såhär?

Kommentarer
Postat av: Linn

Snälla vännen, drick åtminstone vatten regelbundet! Det är så mycket värre att vara uttorkad än att ha näringsbrist.

2008-12-22 @ 09:05:23
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag vet att det här absolut inte är vad du kanse behöver höra, men ja, du kommer att dö. SNÄLLA, ring någon ätstörningsenhet. Skit i mando om de sög, det finns andra ställen! DU FÅR INTE DÖ!!! Men det är vad du kommer göra väldigt snart om du fortsätter såhär.. Det finns ett annat liv, även om det kanske inte känns som så..



Hoppas du blir fri.

2008-12-22 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se