Till er ger jag kärlek



Glömde nästan det viktigaste: TACK. Om ni bara VISSTE hur mycket lättare det blir när man läser era kommentarer. Det lättar för stunden och gör att man känner att det faktiskt finns ljus i tunneln, människor som förstår. Jag skulle vilja krama er allihopa och bjuda hem er på kalas istället för min familj!

Nu ska jag leta efter hund. Jag gör ju ändå inget på dagarna, då kan jag lika gärna köpa min hund. Så har jag i alla fall NÅGON som tycker om mig och som jag kan krama om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hundar kan ge så mycket glädje. <3

2008-12-06 @ 16:49:29
Postat av: Sarah

Du verkar vara en jättegullig tjej. Kram på dig med!

Åh vad roligt, en hund tror skulle vara jätteroligt och passa till dig =)!

2008-12-06 @ 16:55:43
Postat av: Maria

Ja hundar älskar en oavsett vad, de är alltid lika glad om man så har varit borta i tre veckor eller i fem minuter. Hoppas att du får en bra dag och du ska veta att det finns folk som bryr sig om dig!



/Maria

Postat av: Emma

De var därför jag skaffade katt

2008-12-06 @ 17:24:44
Postat av: lovisa

Jag skulle komma. Alla gånger.

2008-12-06 @ 18:11:45
Postat av: T

oh dear, är d du på bilden? vad söt.

2008-12-07 @ 01:18:15
Postat av: Emma

Jag skulle komma om jag så var tvungen att cykla 112 mil ner till stockholm för att vara där! Hade jag haft en valpkull av lämplig ras så hade du fått en valp, alla gånger. Nu har jag tyvärr inte det, men några års erfarenhet kan jag ställa upp med, fråga om du undrar något. Vad är det för ras du vill ha?

2008-12-09 @ 14:04:20
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se