Nattångest

image214

Nattångest. Jag hade nästan glömt känslan. Trodde för en stund där att jag var frisk... sen kom tankarna tillbaka. Ångesten över allt. Att jag är så liten. Att jag inte kan rädda alla människor. Att jag är en sådan besvikelse för så många människor. Att jag faktiskt inte kan rädda världen.

Vad gör man mitt i natten, när man är så ensam och less på allt? Jag är så less att jag inte ens orkar ta självmord.


Jag hatar den här känslan inombords
                                               Jag orkar inte med det här längre
                               Jag vill inte ha det såhär
                                                Jag vill bara sluta finnas till, lätt som en fjäder

Sväva bort, som en ängel,
                                           och så ska jag bli ihågkommen, alldeles ömtålig
 
                                                                            
Ana, jag behöver dig nu.
                      

Kommentarer
Postat av: CELINE

Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr
Du kan väl chansa!!!

2008-02-11 @ 05:01:33
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Språkpolisen

ta livet av sig alt begå självmord. Ngn hemmggjord kombination funkar inte!
å löser int eheller ngra problem.
Lycka till =)

2008-02-11 @ 14:43:35
Postat av: Anonym

Fan va korkad du är. Ingen modellagentur idag vill ha modeller till sig som skriver ut om att de är anorektiker. Ja plåtas själv för dom, så jag kommer att lämna ge dom din blogg sida, sedan får dom göra va dom vill med de. Lycka till "fetto" och hoppas verkligen att du går ner i vikt, så fet som du är.

2008-02-11 @ 21:40:05
Postat av: Anita

Hej, hur lång är du?

2008-02-11 @ 22:38:52
Postat av: AnnaP

Språkpolisen: nej jag vet... jag tänker på det ibland men då tänker jag sen på vilken börda jag lägger på mina anhöriga. då ångrar jag mig.

Anonym: Vad får dig att tro att dom kommer lyssna på dig? Är du värsta toppmodellen, med stor status på agenturen? Och vad gör du inne på en pro - ana blogg...?
Tack, jag kommer lyckas.

Anita: Jag är 175cm lång :)

2008-02-12 @ 21:10:06
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Anonym2

Anonym(1): Fan vad korkad Du låter. Jävla tönt. Om du är så jävla stolt över att du själv inte är anorektiker eller åtminstonde inte "skriver ut om att du är det" kan du väl vara modig nog att posta din egen bloggadress. Själv gör jag inte det för att jag vill vara förbli anonym men jag lämnar heller inte någon kritik till bloggerskan som hon inte ens kan bemöta i ditt fall. Ok om du vill surfa runt och känna dig bättre och nedvärdera andra som kämpar med att må bra över sig själva. Men att försöka sabotera
någon annans dröm genom att "lämna ge dom din blogg sida" är ju bara vidrigt. Att du dessutom inte kan formulera dig begripligt gör dig bara ännu svårare att ta på allvar.

2008-02-14 @ 12:49:38
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen igen mig i det du skriver.

2008-02-15 @ 09:05:08
Postat av: Mat

jag hatar också ångest...det suger

2008-02-15 @ 22:50:14
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se