Dagens lista




Dagens fundering: Ska jag berätta för mamma?

Dagens mående: Förjävligt. Ångest, bråk, illamående, grinighet, ledsenhet... det tar aldrig slut, jag vill ha lyckopiller!

Dagens frisyr: Utsläppt, sedan hästsvans

Dagens smink: Lite mascara, läppglans och ögonbrynspenna

Dagens klädsel: Jeansshorts och söt topp, + en av Boyfriends tröjor

Dagens händelse: Spytt tretusen gånger känns det som, träffat pappa och han köpte näringsdrycker till mig... (lyckades lura i honom att Naturdiet var en näringsdryck, haha!), ridit, bråkat med Boyfriend som vanligt och sedan spytt lite till.

Dagens vill ha:
Lyckopiller! Snälla, gör mig lycklig. Bara en gång. En liten stund...

Dagens inspiration: Kollade på gamla bilder av mig själv. Wow. Jag var ju på väg att bli smal, just nu är jag ju största tjockisen.

Dagens saknad: Boyfriend och ett normalt liv.

Dagens borde: Städa, boka teoriprov, plugga teori, träna mera, ät mindre

Dagens köp: Tuggummin och näringsdrycker.

Dagens mat: Ja jösses, vad har jag INTE ätit idag?


Kommentarer
Postat av: Ananym

Varför spyr du om du vet (bäst av oss alla förmodligen) hur jävla dåligt det är??

2008-06-10 @ 09:03:04
Postat av: Anonym

fan dumpa din idiot till pojkvän. det enda han gör är att bråkar med dig ju. Inget bra!

2008-06-10 @ 11:59:35
URL: http://linnea86.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså en grej bara, tex på listan, du skrev att du skulle äta mindre, men de verkar som om du inte äter alls? hur går de ihop? (jag klandrar verkligen inte dej, jag tycker verkligen synd om dej men ja förstår inte hur du tänker). ha de bra! :)

2008-06-10 @ 18:47:23
URL: http://ellenkberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se