Det läskigaste någonsin + Isabelle Caro




Jag gick ner på stan, kände att jag behövde röra mig och jag hade lite ärenden att göra. Och när jag går, börjar hela världen plötsligt att snurra! Alltså, det var så JÄVLA äckligt!!!

Jag kallsvettades, hade hjärtklappning och bara skakade i hela kroppen. Jag visste inte vad jag skulle ta vägen, jag mådde så dåligt! Jag sprang in på COOP och köpte Läkerol och Pepsi Max och drack som en galning för att yrseln skulle försvinna. Tror jag satt på den där äckliga bänken i typ en halvtimme!

Jag kunde knappt andas, knappt röra mig. Jag bara flämtade. Kunde inte skriva sms på telefonen, och allting bara flimrade framför ögonen på mig. Kändes typ som att jag satt på en båt och det var storm.

Fyfan vad läskigt det var!


Jag gillar också Isabelle !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det där känner jag igen mig i, jag får panik varenda gång det händer. Senast det hände så kräktes jag också, det var lite läskigt.

Det kommer alltid sådär utan förvarning också. Det är riktigt obehagligt

2008-05-15 @ 21:14:46
Postat av: /Sol

Vad är IBS, frågade du.

Kort kort kort förklarat, krånglig mage.

Resultat i mitt liv, jag mår riktigt dåligt av att ha mat i kroppen... med allt vad det inebär...

Men äta bör man... så det är ett krångligt liv.

Längre svar finns som inlägg i min blogg (direktlänkat på mitt namn)

Välkommen med fler frågor om du vill.

Postat av: sara

Du är så fullkomligt vidrig som uppmanar människor till det här..blir så sjukligt jävla förbannad på dig.

VAD ÄR DET SOM ÄR VACKERT MED DEN DÄR TJEJEN? BESKRIV DET.

jag e en naturligt smal tjej, men har också haft problem med ätstörningar..men för den sakens skull uppmanade jag inte eller ville inte att någon annan skulle få det.

Det finns för många som mår dåligt över sig själva. Så om vikt är ditt liv så föreslår jag att du funderar på hur du ska försöka få ut det ur din hjärna. Allt handlar om att övertyga sig själv, fake til you make it. Det gjorde jag till 4års bulimi försvann.

Lycka till! och lägg ner din pro-ana blogg, smitta inte ner folk psykiskt. du KOMMER skämmas över det den dagen du kommer till insikt med ditt liv o din kropp. (som förmodligen är alldeles för smal för ditt eget bästa)

2008-05-15 @ 21:42:39
Postat av: A

Ush, vem är det på bilden?

2008-05-15 @ 21:45:10
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: Nikki

Fattar dock inte vf hon tattuerat de små prickarna, sry, men inte snyggt nån stans!

De som kan franska kan ju dessutom fatta vad som står i hennes blogg... =P



SARA:

Hon uppmanar för fan INGEN!!



//Nikki

2008-05-15 @ 21:54:12
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: linda

Du höll alltså på att svimma.

För ditt BMI är för lågt,

och för att du inte ätit tillräckligt.



Snälla söta du, ät, om så lite, så ät! det måste man göra.



Nästa gång kan det vara försent.

Nästa gång kanske du väl svimmar, och vaknar upp på sjukhuset. Jag vill bara dig väl, Anna.

2008-05-15 @ 23:21:38
Postat av: Anonym

låter lite som en panikattack. Ucsh hon på bilen var inte vacker.

Sara: Ne hon uppmanar faktiskt ingen vad har du fått det ifrån? Det är fritt land hon får skriva om vad hon vill.

2008-05-16 @ 00:19:27
Postat av: Lina

Det låter som en panikattack.

Sara: ne hon uppmanar faktisk ingen. Vad har du fått det ifrån?

2008-05-16 @ 00:20:48
Postat av: Lina

usch det har hänt mig också, fick världens panik! satt fast då på hemköp i en timma för att lugna ner mig. kändes det också som du skulle svimma eller spy?



2008-05-16 @ 06:59:24
URL: http://linafredman.blogg.se/
Postat av: Mary

Läser Psykologi A och B nu på gymnasiet och det låter som någon redan sag som en panikattack.



Sara: Är du dum? Har hin någonsin skrivit att vi som läser skall banta?



Ätstörningar är något som börjar från sig själv. och inte från en blogg!

2008-05-17 @ 11:39:45
URL: http://balletdestination.blogg.se/
Postat av: pam

hon är himla vacker.

Jag gillar din blogg. Jag länkar dig om det är okej.



2008-05-17 @ 17:38:21
URL: http://pam.bloggagratis.se
Postat av: Ia

Jag kan hålla med dig på många fronter, men när jag ser på bilden av Isabelle så slås jag plötsligt av tanken; "Hon ser ju fan ut som Voldemort.."

Skrämmande.

2008-05-18 @ 15:06:11
Postat av: Anonym

är det värt att slösa bort hela ditt liv på tankar om mat? är det inte bättre att leva när du väl har ett liv? hur tror du att du kommer tänka tillbaka på ditt liv när du är gammal? kommer du att vara nöjd/glad över hur du levt? det finns människor som kan hjälpa dej..

2008-05-18 @ 15:11:36
Postat av: Anonym

ser du hennes tänder? ser du att de är GULA och har frätt sönder? det är för att hon har spytt, varje dag i vem vet hur många år.

snälla. gör inte såhär mot dig själv. du förtjänar så mycket mer. våga tro på dig själv

2008-05-19 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se