Gotland, GGN



Jag har haft det jättebra på Gotland med Boyfriend och våra vänner!
Vi hade det jättemysigt, pojkarna åkte lite cross och kollade på crosstävlingen GGN.

Maten gick sådär. På lördagen åt vi på en kinakrog och på söndagen åt jag sallad två gånger. Både lördag och söndag sprang jag runt så mycket att jag fick jordens blodsockerfall och mådde jätteilla. Inte bra, kroppen skrek efter näring, men jag fick jordens ångest efter dom tre måltiderna. Det fick duga.

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mystory.

Åh va mysigt det låter! Jag tycker du gjorde bra ifrån dig med maten, tror du försökte ditt bästa ialf. och det är ju det som räknas.

Du klarar det här Anna :)

2008-11-03 @ 14:39:52
URL: http://mystory.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Jag följer din blogg varje dag, läser och begrundar. Jag tycker du är så stark. Jag önskar dig all lycka och hoppas verkligen att du bli frisk. Själv håller jag på att halka dit. Men får hoppas att det snart kommer ljusare tider.

Stor Kram

2008-11-03 @ 15:10:41
Postat av: Go life

Jag visste att det skulle gå bra för dig på Gotland! Efter allt det dåliga. Efter regn kommer solsken liksom!:D

2008-11-03 @ 20:29:48
Postat av: Go life

Jag visste att det skulle gå bra för dig på Gotland! Efter allt det dåliga. Efter regn kommer solsken liksom!:D

2008-11-03 @ 20:31:34
Postat av: Go life

Jag visste att det skulle gå bra för dig på Gotland! Efter allt det dåliga. Efter regn kommer solsken liksom!:D

2008-11-03 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se