Jag är så ensam



Jag har legat hela natten och bara gråtit och haft panik. Jag hade sådan fruktansvärd ångest att jag inte ens kunde andas... och jag vet inte ens varför.

Jag låg och tänkte på allt som har hänt... varför jag bråkar så mycket med folk i min omgivning. Och allt det hemska som har hänt mig. Jag har inte vågat tänka på det förut, för jag vill inte bli galen av ångest. Men igårnatt kom allt tillbaka, och det som slog mig mest var att jag är så ensam. Jag har ingen. Och det gjorde så ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va hände med boyfriend då?

2008-11-19 @ 12:34:30
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Louise

jag har också kännt mig otroligt ensam, har känts som INGEN haft samma sjuka tankar och konstiga beteende som jag. INGEN har förstått mig.. men nu har jag insett att det finns många därute som mår som jag mår (mådde?) Vet ju inte riktigt vad just du råkat ut för och bråkat om, men tänk på att oftast är det anorexin som jävlas och säger saker, det är inte du! det förstår dina nära innerst inne.. massa kramar, kämpa vidare :)

2008-11-19 @ 12:50:22
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Ellis

Men gumman! Så ska det ju inte alls behöva vara!

Vad har du råkat ut för för hemskheter som hemsökte dig?

Och som de andra sagt, det är mest anorexin som ställer till bråk och var är boyfriend? Dessutom har du ju alltid oss läsare!

2008-11-19 @ 13:07:17
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Felicia

Du har ALLTID dig själv därför slipepr du vara ensammen.

2008-11-19 @ 14:01:26
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Sanna

Alla kanner sig ensamma ibland, men de flesta har nagon som bryr sig om dom runt omkring, aven om det inte alltid kanns sa. :)

2008-11-19 @ 15:08:49
Postat av: Lina

Alla är jämt ensamma=)

2008-11-19 @ 17:09:42
Postat av: Anonym

vill itne säga att jag vet precis hur du känner, för det gör jag säkert inte. men jag känner igen mig i det där med att vara ensam fastän man har vänner runtomkring sig.

jag har också på senaste tiden förstått att allt är mitt fel, alla bråk och förlorade vänner är mitt fel. känns inte så skönt att själv inse det. men .. vad ska man göra. jag försöker bli bättre men det är inte det enklaste.

försök se det bästa i folk, bråka inte om saker du vet att du kommer ångra, tänk alltid innan du säger något och låt ingen bryta ner dig. du är jättejättestark. beundransvärd!

2008-11-19 @ 18:04:28
Postat av: misia

kommentaren ovan var från mig. vet inte varför namnet inte kom med..

2008-11-19 @ 18:04:59
Postat av: linda

Oj, läste percis dina inlägg och som bevis kan jag bara ge dig mitt inlägg jag skrev innan idag. Jag känner mig så sjukt ensam nu också, och det är inte alls kul. :(

2008-11-19 @ 18:56:37
URL: http://burnitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är också ensam.. och så är jag tjock och det vill inte försvinna:( Men du är duktig som kämpar på iaf:)

2008-11-19 @ 21:07:10
URL: http://aroundthecorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se