Mina jag



Jag vill DÖ. Dö, dö, DÖ. Jag vill tugga mig själv i handlederna just nu. Jag är så FET. Och ENSAM. Det gör så ont. Det är svårt att andas. Och jag vet inte var jag ska ta vägen med all den här ångesten. Och jag vill gråta, gråten sitter i halsen, för det gör ont. Ont i själen och i hjärtat och i kroppen. Jag saknar och jag blöder och jag hatar och jag älskar.

Men det kommer inga tårar. Istället gör jag ännu fler sit - ups och försöker koncentrera mig på filmen som står på i bakgrunden. Jag älskar mitt liv (eller, min sjukdom, för just nu ÄR min sjukdom mitt liv).

Hoppas att ni i alla fall är ute och har kul med kompisar, eller sover i era sängar, eller myser med era pojkvänner/flickvänner, eller kanske äter något och läser en bok, eller dricker te eller choklad, eller kollar på film med en vän. Alla dom sakerna jag vill göra men som jag inte kan göra, för jag klarar inte av det.

Kommentarer
Postat av: nelmo

samma här. Magövningar och film.

vilket liv man har va?

Tror inte att någon kan tycka om en, så man stöter bort folk.

2008-11-23 @ 01:22:04
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Postat av: E

Sök hjälp igen Anna, sök till något annat ställe än mando, något som hjälper dig med de psykiska också



Du har ingenting att förlora på att söka hjälp, så här kan du inte må hela ditt liv..



<3

2008-11-23 @ 09:57:34
URL: http://imbalance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas du kommer bli frisk och njuta av livet<3

DU är inte värd att må såhär, blir så ledsen.. snälla bli frisk älskade vän.. snälla..

2008-11-23 @ 10:22:22
Postat av: Louise

känner igen det så jävla väl. Hur mycket i livet har man egnentligen inte tackat nej till på grund av den här jävla ätstörningen? som jag håller på nu kommer jag aldrig kunna ha en pojkvän.. vem skulle stå ut liksom? Men kämpa på, vi ska klara det! :)

2008-11-23 @ 11:02:40
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: misia

jag håller med E, alla kan ju inte vara så dumma som kärringen på mando. du behöver någon som stöttar dig, inte någon som sviker dig gång på gång. har du berättat för din pojkvän att du ärn sjuk? han kanske hade stöttat dig mer och inte tagit paus hela tiden då. det är säkert jobbigt för honom också eftersom att han inte vet hur han ska hjälpa dig.

ta hand om dig!<3

2008-11-23 @ 11:19:24
Postat av: S

Som misia sa att det kan vara jobbigt för honom, jag lovar det är så, mitt ex gjorde slut pga utav att han tyckte det var jobbigt att jag aldrig åt osv jag vet det för han sa det rakt ut.

Och jag tycker du borde söka hjälp om du vill bli frisk, hos någon som arbetar med psyket för det är inte i vikten det sitter det är i tankarna som sjukdomen existerar.

Jag tror på dig, även fast jag inte känner dig så tror jag på dig ska du veta.

2008-11-23 @ 12:47:56
URL: http://truecolours.blogg.se/
Postat av: maja

får så jävla ont i hjärtat när jag läser dina inlägg. Känns som om du tar orden ur min mun och skriver om mig. Jag lever ditt liv fast utan snygga kläder, antar jag. Jag har min pojkvän som jag skulle kunna dö för, men som inte förstår mina tankar, vilket gör att jag kan vilja döda honom ibland istället. Jag har mina föräldrar som inte heller förstår mina tankar och som inte kan hjälpa mig. Jag har vänner som jag inte orkar träffa och jag har ett rent helvete med maten. det är så jävla obehagligt att följa din blogg, för du skulle kunna vara jag, och din pojkvän skulle kunna vara min.

2008-11-23 @ 13:58:42
URL: http://anaemia.devote.se
Postat av: ronnie

Om du nu har så bra kontroll som du lurar dig själv att du har så tycker jag du ska använd den kontrollen till att gör aprecis det DU vill inte din anorexi. Koka en kopp varm choklad, ät en ostmacka och gå en mysig promenad i snön med en kompis och känn hur mycket energi och glädje som sprider sig i kroppen av det.

2008-11-23 @ 14:27:07
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se