Doktorn.



Nu har jag varit hos doktorn för att kolla upp nacken, efter bilolyckan. Det såg bra ut förutom något litet vid övre delen, men om jag fick problem med det så skulle jag söka mig till en sjukgymnast.

Fy, jag hatar att vara hos doktorer. Dom glor alltid så himla mycket och ska alltid fråga så konstiga grejer om mat och vikt och grejer. Låt mig vara liksom, jag går inte till doktorn för att bli bedömd som en anorexi - patient...

Nu ska jag iväg på middag med en gammal vän. Hoppas det blir mer drinkar än mat...!

Kommentarer
Postat av: Helena

Han frågar för att du är smal som ett anna bananaskal och då är det crazy banana!

miss u!

akta nacken.. supa sig lite behöver du <3

puss gullunge

2008-10-07 @ 16:52:29
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, hoppas inte du får värk och elände i nacken, var rädd om dig!!

2008-10-07 @ 18:51:10
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: anaprincess

bättre med mat än drinkar, ett glas vitt vin 10% är 107 kcal, en 4,5% cider är 215 kcal fast det visste du nog redan!

2008-10-07 @ 18:59:21
Postat av: Beatrice

Måste bara fråga var du får tag i alla bilder? Söker du bara på random modell eller?



Kämpa på! Tittar in här varje dag fast jag knappt lämnar något spår efter mig.

:)

2008-10-07 @ 20:41:29
URL: http://aestheticlythin.blogg.se/
Postat av: sweca

Mmmm, vet vad du menar?

Roligare och ha kul med drinkar än att sita där o kränga i sig en massa.

Hoppas din kväll är bra.

2008-10-07 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se