Man kan aldrig vara för smal, för rik eller för brun



Det är en regel som jag levt efter väldigt länge. För mig har det alltid varit sant.

Ingen mat alls igår. Kunde inte. Mådde jättedåligt.
Idag har jag fått kämpa som in i helvete för att orka äta. För oavsett om man vill bli frisk eller inte, så är det otroligt peppande att se vikten sjunka hela tiden.

Jag är sjukt frustrerad. Jag är så trött i kroppen att jag inte kan röra mig. Och ändå ska jag äta som ett mongo för att få min kropp att fungera normalt. Det är så himla orättvist. Jag måste få röra mig!

Och jag saknar mina hästar... så mycket att det gör ont. Allt känns så himla värdelöst just nu. Min mamma hatar mig, min pappa har jag inte pratat med på hur länge som helst, Boyfriend förstår ingenting, inga hästar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

har han också äs? :S lr jag fatta inte..

2008-09-29 @ 17:09:04
Postat av: Anonym

Det sänder garanterat fel signaler.

Du får väga vad som är mest värt.

Boyfriend eller nye killen...Jag vet ju inte hur erat förhållande är så du vet bäst :)

2008-09-29 @ 17:23:33
Postat av: Nikki

Skulle snacka m bf först om jag va du... e killen medveten om att du har ett förhållande??! Synd sabba ditt eget (nu när det verkar lugnt oxå.. =) )



´a mum never hates her child...´ Tror du inte hennes oro och hennes okunskap (och ovetande i hur hon ska hantera situationen) har någon påverkqn...!? Å varför inget med häst?



Kämpa på anna!

Kram// Nikki

2008-09-29 @ 17:43:00
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så ledsen när jag läser din blogg.. ingen är värd att må som du. Jag hoppas du blir bättre i framtiden<3<3

Jag känner att jag börjar få ätstörningar.. och jag har panik. Jag får panik när jag äter och när jag inte äter. Jag känner igen mig så mycket i det du skriver.. jag vill inte få anorexia men jag är redan påväg. Det är hemskt. Jag har inte haft mens på tre månader och jag börjar att tappa ovanligt mycket hår.. jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Är så rädd.

2008-09-29 @ 17:59:20
Postat av: Anonym

Ovanstående: SÖK HJÄLP!



abkontakt.se

2008-09-29 @ 18:12:07
Postat av: s

vad vill du inombords? du ska göra det du känner att du vill göra. det du känner att du mår bra av. för i slutändan är det allt du mår bra av som kommer göra dig lycklig.

2008-09-29 @ 18:13:01
Postat av: Felicia

Jag tycker det är värt att gå. Du behvöer nya kontakter som du kan prata med, du behvöer nya kontakter som bara ger dig bra minnen och inte ger dig ångest. Du behvöer nya kontakter som drar dig uppåt!

2008-09-29 @ 18:18:24
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Linn

En kan faktiskt vara för smal. Det är okej att vilja vara underviktig, att ha det som ideal. Men en är verkligen alldeles för smal om en inte orkar med allt en vill och måste göra för att må bra p.g.a. det.

2008-09-29 @ 18:32:22
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Dulce

jag tycker du ska ge dendär killen en chans!

din boyfriend måste ju acceptera om du lärt känna en ny kompis! Pussochkram hela dan!

2008-09-29 @ 18:48:45
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/
Postat av: Citrin

Klart man får ha killkompisar fastän man inte är singel ju! Men berätta för din pojkvän. Och berätta för killen att du har en pojkvän. Så det inte blir onödiga missförstånd! :)

2008-09-30 @ 00:23:36
URL: http://citrin.devote.se
Postat av: johanna

jag tycker inte du ska gå. Antar att du trivs bra med honom för att han inte pushar dig till att äta. Du dras till männsiskor som inte tvingar dig och det kommer bara få dig att mås ämre i längden. Din mamma hatar dig inte. tycker det är helt idiotiskt att ens på stå något sådant. Och va tror du, att en smörgås kommer få dig frisk ocha tt du kans springa en mil imon?? du kommer säkerty få äta som en normal männsika i ett halv år innan du börjar få tilbkaka 100 procnet ork. kroppen är ganska så nedbruten du vet. Jag har själv haft anorexi så jag vet vad jag pratar om och jag förstår men din hjärna har för lite fett i sig för att kunna tänka. man blir faktiskt osmart utan fett. Jag håller på dig mendu måste börja fatta att folk vill hjälpa dig

2008-09-30 @ 16:57:46
Postat av: Anonym

har killen också äs??

2008-09-30 @ 17:32:39
Postat av: cicci

Ojoj det där låter VÄLDIGT mkt som min situation jag har just nu, träffade en kille det blev iof lite mer (började med promenader) och ljög för min pojkvän (hatar ordet pojkvän) man får akta sig! men gör det du vill, du är ung och lever bara en gång! bra blogg för övrigt!

2008-10-01 @ 20:09:17
URL: http://underbaradelar.blogg.se/
Postat av: anonym

Man kan definitivt vara för smal! och för brun men inte för rik! Hoppas att du blir frisk och att din pojkvän är lite mer snällare än så att han skjutsar hem dig när du gråter för att han är uttråkad. Jag mår illa. fy. ta hand om dig och ge inte upp!

2008-10-04 @ 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se