Förbääännad



Nu blir jag förbännad. Ni som rider och tävlar vet säkert vad jag pratar om... tävlingsdatabasen. Att det ska ta en vecka att anmäla sig är fan inte okay.

Haha, jag fick jordens utbrott igår, över den där databasen. Krångligare får man ju leta efter. Vad är nödvändigheten med att betala genom ridsportsförbundet? Jo - att dom ska tjäna pengar. För inte fasiken är det någon annan som tjänar på det.

Ursch, giriga snåljåpar. Kul att min licens kostar nästan 2000 kronor också... väldigt nödvändigt. Grr.

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt värdelöst, jag vet! Mer och mer byråkrati även inom ridsportsförbundet! It sucks!

2009-04-14 @ 12:21:21
Postat av: Linn

å jävlar alltså vad den databasen suger elefantballe. Vi borde alla sluta tävla i protest.

2009-04-14 @ 12:50:40
URL: http://mitthjerta.blogg.se/
Postat av: vicky

ja fy så irriterande det är! Vi borde verkligen protestera allihopa på något vis!

2009-04-14 @ 20:11:45
URL: http://vickyvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se