The butterflies have wings



And so I pray, let this all be over.


Kommentarer
Postat av: T

Varför tycker du att man bör vara lika smal som modeller/kändisar? Du jämför hela tiden dig själv med massa såna människor, de är ingenting annat än människor. Behövs det en kändis för att man ska förstå att det är OK att inte vara sjukligt smal?

Jag har aldrig förstått det där med att folk jämför sig själv med kändisar, det är så löjligt. Jag gjorde det för några år sedan men sen fattade jag att det är sjukt och dumt.



Usch, att vikten ska kunna förstöra människors liv. Jag säger så här, hellre är jag överviktig och en bra förebild än underviktig och ha dåligt inflytande på människor (både mycket unga och äldre). Jag vill inte bidra till att människor hamnar i den onda cirkeln. Det enda sättet att stoppa det.

2009-04-02 @ 01:20:17
Postat av: Ellis

ha?

2009-04-02 @ 01:42:31
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Elsa

bilden med måttbandet var väldigt vackert på något vis. En bild kan verkligen säga mer än 1000 ord. Hoppas du mår bra idag, kramar

2009-04-02 @ 16:45:42
URL: http://everythingels.blogg.se/
Postat av: ellen

T, synd att inte alla människor är lika vänliga och bra förebilder som du då

2009-04-02 @ 18:59:15
URL: http://ellissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du på bilderna?

2009-04-02 @ 21:21:52
Postat av: pa

paris du är bra som du är<3

2009-04-02 @ 22:42:19
Postat av: ronnie

Det är en av mina bästa gamla bekanta på bilden...hur har du hittat henne?



=O bara nyfiken... och hon har en fin historia och bakgrund...

2009-04-02 @ 22:46:39
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Pa

förresten Paris- vad hittar du på om dagarna nu (svara om du vill), har du något jobb?=)

2009-04-02 @ 23:06:09
Postat av: T

ellen, det är tråkigt att du försöker vara ironisk :/ Jag försöker inte vara nån besserwisser som försöker påstå att jag är bättre på något sätt. Jag försöker dela med mig sånt jag tror kan vara en bra tankeställare för vissa, det här är trotts allt något väldigt allvarligt. Det hjälper inte att hålla tyst.



Annars hoppas jag att bloggaren inte tog mitt inlägg personligt, jag har följt hennes blogg och vet att hon är en smart tjej; hon vet ju själv att det hon gör är fel. Det där med kändisarna frustrerar mig bara... Och att man (ibland) inte alltid är medveten om hur man påverkar folk omkring sig när man hamnar i den onda cirkeln.

2009-04-03 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se