Panikångest



Äckliga jävla ångest! Jag HATAR att jag mår såhär!

Kommentarer
Postat av: isabejb

hittade verkligen en blogg värd att läsa varje dag, har varit i din situatuon :(

men jag kämpade igenom den.

tack så jätte mkt för din kommentar.

den låten spelade jag in för jätte länge sen, inget att skryta om :P <3 ta hand om dig

2009-02-11 @ 14:03:09
URL: http://isabeijb.blogg.se/
Postat av: H

kram finis<3

hoppas det hjälpte lite lite lite...

2009-02-11 @ 14:04:20
Postat av: andrea

Måste säga att jag tycker du verkar vara en jätte go tjej och jag önskar dig all lycka i världen. Jag vet att det kommer bli bätte en sådan stark tjej som du är. Du lever fortfarande pga. din styrka och hoppet som ändå finns där inne någonstans. Om du inte skulle ha något hopp kvar så skulle du inte vara vid liv i det här laget. Massor av kramar <3

2009-02-11 @ 14:20:15
Postat av: Linn

Har också tänkt i samma banor som du, och gör det väl en del fortfarande. Men jag har i princip kommit ur det, jag tänker kanske fortfarande likadant men jag äter alla måltider varje dag. Sen jag började läsa din blogg (väldigt länge sen ;p ) så kändes den som ett stöd liksom. Jag ska inte säga att det endast var för din blogg, men den hjälpte mig otroligt mycket!! Det gick bättre och bättre och idag äter jag som sagt alla måltider dagligen! Var tvungen att tacka dig och bevisa för dig att det du skriver om inte bara hjälper dig själv utan även andra! (:



(nu blev det ett helt brev haha.. sorry :p )

Mångamånga kramar och kämpa på!!! (:

2009-02-11 @ 15:30:42
Postat av: D

Välj hur du vill må. Fortsätt kämpa, jag har läst din blogg i flera månader och det går bättre och bättre för dig! Kom igen nu... <3

2009-02-11 @ 16:00:14
Postat av: sannie

det är du inte ensamn om ><

2009-02-11 @ 16:07:19
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: J

Jag önskar att jag var din vän.

2009-02-11 @ 17:04:02
Postat av: Anonym

hur mår du?

2009-02-11 @ 17:42:22
URL: http://thinilicious.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kämpa på!

2009-02-11 @ 20:13:29
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se