Släpp aldrig in någon!

Mitt hjärta bankar i 190 just nu. Jag är livrädd.

För några minuter sedan ringde det på dörren, och jag trodde att det var någon jag kände, så jag slängde upp dörren. Utanför står en man i kanske 40 - årsåldern, stor och kraftig. Jag känner hur jag bleknar och får en klump i magen av obehag. Jag väger typ 50 kg mindre än honom. Tänk om han får för sig att kasta sig på mig?

Han presenterar sig och säger att han är ifrån våran hyresgästförening (eller vad det nu heter). Och säger att det är en vattenläcka i lägenheten ovanför och att han vill kolla i vårat badrum.

Mitt hjärna gick på högvarv. "Visst..." svarade jag och släppte in honom. Han går in i badrummet och börjar mecka med något som jag inte riktigt kan se, för jag vill inte stå för nära honom.

Haha, nu till det roliga - vet ni vad jag gör? Jag går till köket och hämtar en KÖKSKNIV. Ställer mig med den bakom ryggen. Haha, vad hade jag tänkt göra med den? Stabba honom? Löjligt.

Som tur var gick han och jag såg att det var en vattenläcka, men ändå. Tänk vad korkad jag är, jag kan inte sluta tänka på den där tjejen på Lidingö som blev våldtagen på samma sätt.


Kommentarer
Postat av: mergime

hahahahaha

det där va lite roligt.

jo det finns ju allt läskiga gubbar här runtomkring en.:)

2009-02-16 @ 14:13:24
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Malin

man kan ju inte gå och se på alla killar som potentialla våldtäktsmän. drygt och förolämpande ju

2009-02-16 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se